×

صف های طولانی دریافت سوخت، باعث نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان شده است

نماینده مردم خاش در مجلس با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در تمامی شاخص های کمی و کیفی در رتبه آخر قرار دارد، گفت: صف های طولانی و چند کیلومتری در استان برای دریافت سوخت، صحنه های تلخی به وجود آورده که موجب گله مندی مردم استان شده، وزارت نفت تا چه زمانی خود را به ندیدن و نشنیدن می زند؟

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
  • ۰
  • صف های طولانی دریافت سوخت، باعث نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان شده است

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اسماعیل حسین زهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تقدیر از فرمایشات رهبری گفت: امیدوارم ارکان دولت نسبت به اجرایی شدن منویات ایشان در توسعه استان سیستان و بلوچستان و زدودن سیمای تلخ محرومیت از این استان بکوشند تا شاهد افزایش بیش از پیش همگرایی و همدلی این استان باشیم.

    نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس یازدهم ادامه داد: آموزش سنگ بنای توسعه هر کشور است، تنها راه خروج استان سیستان و بلوچستان از همه چالش های اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و… توجه به آموزش است. متاسفانه این استان در تمامی شاخص های کمی و کیفی در رتبه آخر قرار دارد.

    وی افزود: افزایش سهمیه دانش آموزان این استان در دانشگاه فرهنگیان، تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات، حق التدریسی و نهضتی، توسعه فضاهای آموزشی، مطالبه بحق مردم استان سیستان و بلوچستان است.

    حسین زهی در تذکری خطاب به وزیر نفت بیان کرد: با بازگرداندن سهمیه سوخت رانندگان استان از آلام مردم بکاهید. همچنین صف های طولانی و چند کیلومتری در استان برای دریافت سوخت، صحنه های تلخی به وجود آورده که موجب گله مندی مردم استان شده، وزارت نفت تا چه زمانی خود را به ندیدن و نشنیدن می زند؟

    وی در تذکری خطاب به وزیر میراث فرهنگی بیان کرد: آیا می دانید استان سیستان و بلوچستان مهد تمدن است؟ تمدنی که زبانزد خاص و عام است، ولی متاسفانه کمترین توجهی به این استان نمی شود، امیدوارم این استان مورد توجه جدی قرار گیرد./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9539

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس