×

شفاف سازی ایران در موارد ادعایی آژانس انرژی اتمی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در خصوص موارد ادعایی حل و فصل شده از ابتدا ما شفاف بودیم و مشخص بود سوء تفاهم آژانس ناشی از گزارشات دروغین رژیم جعلی صهیونیستی بود.

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
  • ۰
  • شفاف سازی ایران در موارد ادعایی آژانس انرژی اتمی

    به گزارش نمایندگان،  ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی باید از سیاسی کردن موضوع هسته ایران پرهیز کند و در آستانه نشست این سازمان باید توجه کند این آفت تعامل ایران با آنها را پیچیده خواهد کرد.

    وی افزود: مشکلی که در سالهای اخیر با آن مواجه بوده ایم این بود که سازمان از یک سازمان فنی به یک سازمان سیاسی تبدیل شده است و برای حفظ اعتبار بین المللی خود گروسی باید تلاش کند نقش فنی آژانس به این مجموعه بازگردد، همچنین باید توجه کنند که نباید کارشناسان، بازرسان و متخصصان آژانس بین المللی انرژی اتمی تحت تاثیر قدرت های زور گو قرار بگیرد.

    نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کشورمان همواره در چارچوب قوانین عمل کرده است گفت: ما هیچگاه علاقه ای نداشته ایم که قوانین بین المللی را نقض کنیم و در خصوص موارد ادعایی ای که اخیراً حل و فصل شده است هم از ابتدا ما شفاف بودیم و مشخص بود سوء تفاهم آژانس ناشی از گزارشات دروغین رژیم جعلی صهیونیستی بود و امیداوریم دیگر چنین چیزی تکرار نشود.

    وی در پایان تصریح کرد: صنعت هسته ای ما چیزی نیست که قابل تعطیل شدن باشد و این صنعت به پشتوانه اراده ملت ایران پیشرفت کرده است و ایران از حق خود در استفاده از این دانش عدول نخواهد کرد.

    منبع: خانه ملت

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=4876

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس