×

شاهد ریشه‌کن شدن تل‌آویو هستیم/ نشست ضدایرانی وزرای جنگ آمریکا و اسرائیل بزرگنمایی سیاسی است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اشغالگران قدس دارای مشروعیت نیستند و با توجه به تغییر رویکرد کشورهای عربی منطقه، با شکست مفتضحانه ای نیز روبرو شدند زیرا هزینه زیاد و مدت زمان طولانی را برای تبلیغات و بزرگنمایی پروژه عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی صرف کردند.

  • 13 تیر 1402
  • 0
  • شاهد ریشه‌کن شدن تل‌آویو هستیم/ نشست ضدایرانی وزرای جنگ آمریکا و اسرائیل بزرگنمایی سیاسی است

    به گزارش صبح مجلس، علیرضا نظری در واکنش به نشست ضدایرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر دفاع ایالات متحده، گفت: سران رژیم اشغالگر قدس این روزها سردرگم بوده و دچار استیصال شده اند از این رو تلاش می کنند با برگزاری چنین نشست هایی همچنان در مقابل رسانه ها خود را قوی نشان دهند.

    نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تظاهرات مردمی در مناطق اشغالی قدس، اظهار کرد: مقامات صهیونیست از اداره کردن مناطق اشغالی هم عاجز شده اند و مشاهده می شود که سران سابق این رژیم از نابودی و افول اسرائیل در آینده ای نزدیک می گویند.

    وی با اشاره به وضعیت بین المللی صهیونیست ها، ادامه داد: اشغالگران قدس دارای مشروعیت نیستند و با توجه به تغییر رویکرد کشورهای عربی منطقه، با شکست مفتضحانه ای نیز روبرو شدند زیرا هزینه زیاد و مدت زمان طولانی را برای تبلیغات و بزرگنمایی پروژه عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی صرف کردند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه ایالات متحده و اسرائیلی ها همواره خود را شریک راهبردی معرفی کرده اند، افزود: این مهم در حالیست که طی چند مدت گذشته آمریکایی ها حاضر نشدند نخست وزیر صهیونیست ها را به کاخ سفید راه بدهند زیرا آنها نیز دریافته اند صهیونیست ها همانند طناب پوسیده ای هستند که واشنگتن را به اعماق چاه فرو می برد.

    گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند بیشتر بخوانید: گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

    عضو مجمع صبح مجلس استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بازرسی های مدونی از فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران صورت می گیرد و در این راستا رافائل گروسی نیز در اظهارات چند روز گذشته خود بر همراهی کردن ایران در این زمینه تاکید داشته است، خاطرنشان کرد: بنابراین به مقامات رژیم صهیونیستی و ایالات متحده توصیه می شود بجای اتهام زنی به ایران و مقابله با کشورمان، درصدد مدیریت امور داخلی خود باشند.

    منبع: خانه ملت

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6736

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس