×

سیستان زیر تله‌ای از خاک مدفون شده است

نماینده مردم زابل در مجلس تأکید کرد: سیستان در حال خالی از سکنه شدن است، رئیس جمهور و سازمان محیط زیست سیستان در زیر تله‌ای از خاک مدفون شده است.

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
  • ۰
  • سیستان زیر تله‌ای از خاک مدفون شده است

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد سرگزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از مقام معظم رهبری که همیشه بزرگترین و تنها حامی مردم استان سیستان و بلوچستان در طول سالیان بعد از انقلاب بوده اند بابت رهنمودهای مشفقانه و دلسوزانه‌ای که در خصوص مردم این استان مجدانه به دولت داشتند، تشکر می‌کنم.

    نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس ادامه داد: دولت سیزدهم برخلاف دولت‌های گذشته با اجرای مصوبات دهه ۸۰ مقام معظم رهبری زمینه رضایت ایشان و توسعه و پیشرفت استان را فراهم کند.

    وی اظهار داشت: وزیر کشور بنا بود عایدات طرح خروج سوخت مرزنشینان سیستان به سفره مردم رنگ بدهد اما متأسفانه هنوز برخلاف وعده‌های داده شده عایدات طرح بین مردم تقسیم نشده است، این موضوع اقدام عاجل را می‌طلبد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: سیستان در حال خالی از سکنه شدن است، رئیس جمهور و سازمان محیط زیست؛ سیستان در زیر تله‌ای از خاک مدفون شده است، چرا جلسه ستاد مقابله با ریزگردها در سیستان تشکیل نمی‌شود، آیا خود و خانواده‌تان تحمل یک روز سکونت در سیستان را دارند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9573

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس