×

سران ناتو بجای اتهام‌زنی به تهران، نگران کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی باشند

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: ناتو باید از رفتارهای سیاسی فاصله بگیرد و اگر سران آن نگران توسعه تسلیحات هسته ای هستند، چرا انگشت اتهام را به سمت رژیم صهیونیستی نشانه نمی روند زیرا این رژیم اشغالگر دارای کلاهک های هسته ای است.

  • 1 مرداد 1402
  • 0
  • سران ناتو بجای اتهام‌زنی به تهران، نگران کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی باشند

    به گزارش صبح مجلس، محمدحسن آصفری عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اتهامات ضدایرانی سران ناتو، گفت: غربی ها برنامه هسته ای کشورمان را غیر صلح آمیز و تهدیدی برای دنیا مطرح کرده اند و این مهم در حالیست که امروزه بیشترین بازرسی ها از فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی صورت می گیرد.

    وی در این راستا،  اظهار کرد: اروپایی ها برچسب های نخ‌نمایی را علیه ایران عنوان می کنند زیرا طی سالیان متمادی با همین بهانه تحریم های ظالمانه ای را علیه مردم کشورمان اجرایی کرده اند اما تاکنون یک برگ سند از فعالیت غیرصلح آمیز جمهوری اسلامی ارائه نکرده اند.

    عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به اینکه ایران هیچگاه درصدد دستیابی تسلیحات ضدبشری مانند بمب اتم نبوده است، ادامه داد: این مهم در حالیست بیش از یکصد هزار نفر در ایران بخاطر استفاده رژیم بعث از تسلیحات ضدبشری مصدوم هستند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه ناتو باید از رفتارهای سیاسی فاصله بگیرد، افزود: در واقع اگر سران ناتو نگران توسعه تسلیحات هسته ای هستند، چرا انگشت اتهام را به سمت رژیم صهیونیستی نشانه نمی روند زیرا این رژیم اشغالگر دارای کلاهک های هسته ای است.

    فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود بیشتر بخوانید: فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود

    عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه غربی ها سیاست چماق و هویج ایالات متحده علیه ایران را اجرایی می کنند و تصور دارند که تهران دست از حقوق خود بر می دارد در حالی که چهل سال مقاومت نشان داده جمهوری اسلامی، کشوری رو به پیشرفت است و هرگز تسلیم نمی شود.

    منبع: خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7929

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس