×

ستاد اربعین برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین در طول سال برنامه‌ریزی کند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین باید ستاد اربعین در طول سال برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد. وزیر راه و شهرسازی نیز وظیفه دارد زیرساخت‌ها و راه‌های مواصلاتی به مرزها که محل عبور زائران است را اصلاح کند.

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
  • ۰
  • ستاد اربعین برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین در طول سال برنامه‌ریزی کند

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: لازم می‌دانم از همه دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان مراسم باشکوه اربعین تشکر کنم، چه مسئولان کشوری به ویژه وزیر کشور، نیروی انتظامی، فراجا و چه موکب‌داران ایرانی و عراقی.

    نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه از مردم شریف عراق که حقیقتاً مهمان‌نوازی کردند و از مهمانان عزیز اربعین از سراسر دنیا پذیرایی کردند، تشکر می‌کنم. مردم عراق سنگ تمام گذاشتند، افزود: از ملت ایران نیز تشکر می‌کنم که در برپایی این مراسم مردانه ورود کردند و در این حماسه شرکت کردند. این مراسم باعث عزت اسلام است.

    وی تصریح کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین باید ستاد اربعین در طول سال برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد. وزیر راه و شهرسازی نیز وظیفه دارد زیرساخت‌ها و راه‌های مواصلاتی به مرزها که محل عبور زائران است را اصلاح کند چرا که تصادفات زیادی رخ داده است.

    موسوی لارگانی به خانواده‌های داغداری که عزیزان خود را در مراسم اربعین از دست دادند، به ویژه خانواده داغدار فلاورجان که به دلیل تصادف در مسیر اربعین عزیزانشان را از دست دادند، تسلیت گفت./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9537

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس