×

ساکنان شهر جدید مهستان با گذشت ۲۰ سال حتی یک تخت بیمارستانی ندارند

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس از نبود تخت بیمارستانی برای ساکنان شهر جدید مهستان و عدم صدور مجوز احداث بیمارستان برای این شهرستان انتقاد کرد.

  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
  • ۰
  • ساکنان شهر جدید مهستان با گذشت ۲۰ سال حتی یک تخت بیمارستانی ندارند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  علی حدادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۱ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام حزن آل الله و مناسبت های پایانی ماه صفر در تذکری خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مردم شهر جدید مهستان با وجود بیش از ۲۰ سال از تاسیس این شهرستان هنوز از داشتن یک تخت بیمارستانی محروم بوده و مجوز احداث بیمارستان این شهرستان صادر نمی شود.

    نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس یازدهم در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خواستار پرداخت مطالبات گندمکاران حوزه انتخابیه خود شد.

    وی ضمن قدردانی از زحمات وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین حسینی، از وزیر این وزارتخانه خواست تا به موضوع راه روستایی و مواصلاتی بین روستاها و شهرهای جدید ورود کرده و مشکلات روکش آسفالت و بهبود راه های روستایی را مرتفع کند.

    حدادی در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: لازم است هر چه سریعتر نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و مطالبات معلمان، آموزشیاران و معلمان نهضتی اقدام شود و سازمان برنامه و بودجه نیز درخصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی اقدامات لازم را مبذول نماید./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9466

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس