×

ساعت کار جدید دولتی‌ها روش مناسبی برای چابک‌سازی بدنه اجرایی کشور است

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: ساعت کار جدید دولتی‌ها روش مناسبی برای چابک‌سازی بدنه اجرایی کشور است تا از حالت رخوت و سستی خارج شوند و بهتر به امور مملکت و مردم رسیدگی کنند.

  • 22 خرداد 1402
  • 0
  • ساعت کار جدید دولتی‌ها روش مناسبی برای چابک‌سازی بدنه اجرایی کشور است

    به گزارش نمایندگان، حسن نوروزی در واکنش به مشکلاتی که در پی تغییر ساعات ادارات برای کارمندان ایجاد شده است که برخی ادعا کرده‌اند مجلس آن را تصویب کرده است، گفت: تعیین ساعت کار جدید به منظور کاهش شدت مصرف انرژی در فصل گرم سال تصمیمی است که به صلاحدید دولت به عنوان کارفرما برای کارمندان دولتی اتخاذ شده است و بعد از این ساعت نیز کارمندان موظف هستند که در روز ۸ ساعت کار کنند.

    نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با انتقاداتی پیرامون عملکرد مجلس در تعیین ساعت آغاز به کار صحن که معتقدند باید همچون دستگاه‌های اجرایی ۶ صبح باشد، ادامه داد: کار مجلس شورای اسلامی یدی نیست بلکه نمایندگان و کارکنان این قوه کارهایی انجام می‌دهند که نیاز به تفکر عمیق دارد ضمن اینکه مجلس تنها یک ساختمان اداری دارد بنابراین جناح اداری و بدنه اجرایی کشور باید ساعت ۶ کار خود را آغاز کند.   

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم، پیرامون مشکلاتی که در پی ناهماهنگی در آغاز به کار بانک‌ها و شروع  فعالیت برخی از نهادهای خدمت رسان ایجاد شده است، تصریح کرد: زمان فعالیت بانک‌ها مناسب است و لازم است این نهادها نیز در جهت تحرک و رونق بیشتر فضای کسب و کار، فعالیت خود را از اول صبح آغاز کرده و این صحیح نیست که کار خود را از ساعت ۱۰ به بعد آغاز کنند.

    نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به نظر می‌رسد با این روش می‌توانیم سیستم اجرایی کشور را چابک‌سازی کنیم تا از حالت رخوت و سستی خارج شوند و بهتر به امور مملکت و مردم رسیدگی کرده و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش بیشتری داشته باشند.

    گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند بیشتر بخوانید: گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5155

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس