×

ساعات کاری ادارات به روال عادی خود باز میگردد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت تا قبل از شروع سال تحصیلی، ساعات کاری ادارات را اصلاح خواهد کرد تا مشکلاتی مبنی بر تفاوت زمان شروع به کار مدارس با زمان شروع به کار ادارات، وجود نداشته باشد.

  • ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
  • ۰
  • ساعات کاری ادارات به روال عادی خود باز میگردد

    الهویردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مجلس فوری، با اشاره به علت تغییر ساعات کاری ادارات، گفت: مجلس شورای اسلامی، در سال گذشته مصوب کرد که ساعت رسمی کشور ثابت بماند و تغییر نکند که این موضوع در سال گذشته اجرا نشد.

    وی در همین راستا افزود: امسال که این موضوع اجرا شده است، دولت ساعت‌ها را برگرداند به قبل از مصوبه مجلس، یعنی ساعت را یک ساعت تغییر داد و ساعات شروع به کار ادارات را به ۶ صبح تغییر داد، در اصل ساعات شروع به کار ادارات در اینجا تغییری نکرده است و همان ساعت ۶ است که قبلا به دلیل جلو کشیده شدن ساعت ها مشخص نبود و فقط اسم آن عوض شده است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگشت ساعت ها به روال عادی خودشان، بیان کرد: دولت تا قبل از شروع سال تحصیلی، این نوع تغییر ساعات را اصلاح خواهد کرد تا مشکلاتی مبنی بر تفاوت زمان شروع به کار مدارس با زمان شروع به کار ادارات، وجود نداشته باشد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6354

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس