×

سازمان محیط زیست به مانعی بزرگ بر سر راه تولید تبدیل شده

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: سازمان محیط زیست عملاً به مانعی بزرگ بر سر راه سرمایه‌گذاران و فعالیت‌های تولیدی در کشور تبدیل شده است.

  • ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
  • ۰
  • سازمان محیط زیست به مانعی بزرگ بر سر راه تولید تبدیل شده

    غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مجلس فوری، گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست به مانعی بزرگ بر سر راه ایه‌گذاران و تولید کنندگان و به طور کل فعالیت‌های تولیدی در کشور تبدیل شده است.
    وی افزود: واقعیت این است که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای شروع فعالیت خود با مانعی بزرگ و جدی به نام سازمان محیط زیست مواجه هستند و این سازمان عملاً به یک مانع برای آنها تبدیل شده است.
    عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که نهادهای نظارتی و سازمان محیط زیست در حوزه فعالیت‌های تولیدی و سرمای گذاری باید چراغ راه و ناظرکار تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران باشند.
    شریعتی خاطرنشان کرد این نهادها و سازمان‌ها باید مسیر را به سرمایه‌گذار نشان دهند که چگونه باید کار خود را به پیش برد نه اینکه دائماً مانع از فعالیت‌ها و کارهای سرمایه‌گذار شوند.
    وی با اشاره به آمار اخیر بانک مرکزی از رشد ایه‌گذاری‌ها و به طور کل رشد اقتصادی در کشور افزود این رشد خوب است اما واقعیت این است که باید مردم این رشد اقتصادی را سر سفره خود ببینند و برایشان ملموس باشد.
    عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: ما نمی‌توانیم بگوییم رشد اقتصادی ۴ درصد داریم اما مردم با گرانی‌های شدید برای تامین مایحتاج ضروری خود با مشکلات جدی مواجه باشند.
    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6432

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس