×

زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اربعین در مرز مهران تکمیل شوند

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه تا اربعین فرصت زیادی باقی نمانده است، گفت: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اربعین در مرز مهران تکمیل شوند.

  • ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
  • ۰
  • زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اربعین در مرز مهران تکمیل شوند

    به گزارش صبح مجلس، علی اکبر بسطامی اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اربعین کاری جهادی و همتی مردانه همچون شهدای مرز مهران می‌طلبد.

    نماینده مردم ایلام افزود: از وزرای بهداشت و درمان و امور اقتصادی و دارایی و مدیرکل گمرک کل کشور تقاضا دارم مهران و ایلام را متعلق به کل کشور بدانند، چرا که زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و سلامت در مهران فراهم نیست.

    بسطامی عنوان کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود فرودگاه مهران و همچنین توجیه مرزی و اقتصادی بودن آن، در صورت انجام رایزنی‌های لازم، با کسب مجوز و اخذ اعتبارات لازم، تجهیز و ساخت یک فرودگاه بین المللی درخور و شان مردم استان و مسافران عراقی و زوار ایرانی سراسر کشور، محقق خواهد شد.

    وی گفت: احیاء و بازسازی فرودگاه مهران از حیث انتقال گردشگران، زوار عتبات عالیات و همچنین سرمایه گذاری‌هایی که در این شهرستان انجام می‌شود، دارای توجیه اقتصادی است.

    نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: از آنجا که طولانی بودن مسیر ایلام تا رسیدن به شهر مرزی مهران، اهمیتِ داشتنِ یک فرودگاه بین المللی را دوچندان می‌کند، در صورت ترمیم و بازسازی فرودگاه مهران، این موضوع نقش مهمی را می‌تواند در توسعه مرز و آسان شدن رفت و آمد زائران به عتبات عالیات و خروج ایلام از بن بست رقم بزند.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8084

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس