×

زمینه حضور مردم در جزیره ابوموسی فراهم شود

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، گفت: جزیره ابوموسی تاکنون کارکرد نظامی داشته و این جزیره جزیره نظامی است اما باید با حفظ وضعیت موجود زمینه حضور مردم در این جزیره فراهم شود.

  • ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
  • ۰
  • زمینه حضور مردم در جزیره ابوموسی فراهم شود

    به گزارش صبح مجلس، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر رئیس کمیسون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری ابوموسی با تاکید بر اینکه مشکلات جزیره بوموسی به زودی برطرف می‌شود اظهار داشت: مردم مشکلات مختلفی دارند اما واقعا کارهای اساسی و جدی در این جزیره صورت گرفته است. 

    وی افزود: شان ملت ما بیش از این است و باید خدمات متنوعی به مردم داده شود امروز دشمنان کاری کرده‌اند که اقدامات مسئولان دیده نمی‌شود که این ظلم است خدمات عدالت مدارانه باید داده شود که خوشبختانه دولت سیزدهم بر این مدار گام برداشته است. 

    رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: جزیره ابوموسی تاکنون کارکرد نظامی داشته این جزیره جزیره نظامی است اما باید با حفظ وضعیت موجود زمینه حضور مردم در این جزیره فراهم شود چرا که بدون مردم نمی‌توان به رقم خوردن اتفاق خاص امیدوار بود. 

    وی تاکید کرد: نباید ماموریت نظامی فعلی تقلیل یابد بلکه باید کاری کرد با حضور مردم تثبیت حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران را در این جزیره تقویت کرد، علاوه بر این تولد نوزادان، به چرخه در آمدن وضعیت اقتصادی هم می‌توان این کار را انجام داد. 

    رئیس کمیسیون اصل نود گفت: قرار است مشکلات مردم ابوموسی در حضور معاون اول رئیس جمهور نیز بررسی شود تا به زودی آنها را حل کنیم.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8222

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس