×

زمزمه واردات خودروی اسقاطی به جای خودروی کارکرده به کشور!

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزارت سمت و گمرک مراقبت کنند که خودروی اسقاطی و تصادفی به جای خودروی کارکرده به کشور وارد نشود.

  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
  • ۰
  • زمزمه واردات خودروی اسقاطی به جای خودروی کارکرده به کشور!

    علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح مجلس، با اشاره به تایید مصوبه مجلس درباره واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: وزارت صمت و گمرک باید بیشتر مراقب باشند.

    وی افزود: هدف ما از واردات خودروی کارکرده، ایجاد تعادل در قیمت خودرو در بازار و بهره‌مندی اقشار ضعیف و متوسط از خودرو، با قیمت مناسب است.

    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اگر ما مراقبت نکنیم و خودروی تصادفی و اسقاطی به جای خودروی کارکرده به کشور وارد شود، در واقع از هدفمان که عرضه خودرو با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به مردم است، دور شده‌ایم.

    جدی خاطرنشان کرد: وزارت صمت و گمرکات کشور باید با دقت لازم نسبت به واردات خودروی کارکرده به کشور، نظارت داشته باشند تا خودروها با کیفیت و قیمت مناسب به دست مردم برسند.

    به گزارش صبح مجلس، پس از تصویب لایحه دو فوریتی واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال به کشور در مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با واردات خودرو به این صورت موافقت کرد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6973

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس