×

رقابت در جریان اصولگرایی را تمام شده می‌دانیم

ترکیب آینده مجلس در آینده و با تشکیل مجلس دوازدهم مشخص خواهد شد و رقابت در جریان اصولگرایی را تمام شده می‌دانیم. آن چیزی که در ادامه مجلس باید اتفاق بیفتد خدمت به مردم است.

  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
  • ۰
  • رقابت در جریان اصولگرایی را تمام شده می‌دانیم

    به گزارش صبح مجلس، ابوالقاسم جراره منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح مجلس پیرامون ترکیب آینده مجلس دوازدهم و رقابت‌ها در جریان اصولگرایی، عنوان کرد: ترکیب آینده مجلس در آینده و با تشکیل مجلس دوازدهم مشخص خواهد شد و رقابت در جریان اصولگرایی را تمام شده می‌دانیم. آن چیزی که در ادامه مجلس باید اتفاق بیفتد خدمت به مردم است.

    او ادامه داد: اصلی که ما نمایندگان باید دنبال کنیم باید به شکلی باشد که به نفع مردم و اداره بهتر مجلس باشد. معتقدیم باید به سمتی حرکت کنیم که واقعاً فردی که می‌تواند مجلس را بهتر مدیریت کند ریاست مجلس با رای نمایندگان به ایشان واگذار شود.

    ابوالقاسم جراره درباره اجماع بر روی گزینه خاص برای ریاست مجلس گفت: هیچ گزینه‌ای برای ریاست مجلس قطعی نشده است. طبیعتاً نمایندگانی که برای ریاست مجلس کاندیدا می‌شوند با معرفی خودشان می‌توانند شانس رای آوری داشته باشند، امیدواریم آن‌چه به خیر و صلاح است اتفاق بیفتد.

    وی در پایان درباره کاندیدا شدن خودشان برای ریاست مجلس عنوان کرد: کاندیدای ریاست مجلس نیستم و در رقابت برای تصاحب کرسی ریاست مجلس شرکت نخواهم کرد./ پایان خبر

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14546

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس