×

رفع موانع خدمتی پرستاران بیشتر از اینکه مشکل پرستاران را حل کند مشکل مردم را حل خواهد کرد

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: پرستاران نیازمند نگاه ویژه از سوی دولتمردان برای حل مشکلات صنفی و تامین امنیت شغلی هستند.

  • ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
  • ۰
  • رفع موانع خدمتی پرستاران بیشتر از اینکه مشکل پرستاران را حل کند مشکل مردم را حل خواهد کرد

    به گزارش صبح مجلس، حسن محمدیاری در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان تالش اظهار کرد: روز پرستار، روز بزرگداشت دلسوزترین، پرتلاش‌ترین و تأثیر گذارترین افرادی است که در عرصه سلامت مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

    وی با بیان اینکه تحمل فشارهای روحی، روانی و جسمی که بر پرستاران در رسیدگی به آلام و التیام دردهای بیماران وارد می‌شود طاقت فرساست، افزود: دولتمردان برای تأمین امنیت شغلی پرستاران باید اقدامات جدی انجام بدهند.

    محمدیاری با اشاره به اینکه پرستار نباید نگرانی در مورد پرداختی‌های شغلی خود داشته باشد، ادامه داد: مطالبات پرستاران به حق است و باید تمام مسؤولین نگاه ویژه ای به پاسخ به این مطالبات داشته باشند.

    نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه خانه ملت و تمام نمایندگان در راستای حل مشکلات پرستاران هم نظر هستند، اضافه کرد: برای رفع مشکلات پرستاران نمایندگان طرحی را برای ارائه به دولت در نظر دارند.

    وی با اشاره به اینکه همان روزهای کرونایی که بیماری جامعه را در برگرفته و بیماران بسیار زیادی روانه مراکز درمانی بودند، این عزیزان با از خود گذشتگی و فداکاری قابل تحسین تا پای جان از بیماران مواظبت کرده و روند درمان آنان را به شکل دقیق پیگیری کردند، گفت: رفع موانع خدمتی پرستاران بیشتر از اینکه مشکل پرستاران را حل کند مشکل مردم را حل خواهد کرد و مراقبت‌ها ایمن تر و با کیفیت تر خواهد شد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=12505

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس