×

رفع محرومیت استان گلستان در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: محرومیت استان گلستان را در برنامه هفتم توسعه دریابید، این استان از زمان تشکیل تاکنون محروم و مظلوم مانده است.

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
  • ۰
  • رفع محرومیت استان گلستان در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: به مردم منطقه نمی دانیم چه پاسخی بدهیم، پول گندم پرداخت نشده و به انتهای شهریور ماه رسیده ایم، از سوی دیگر نیز شالی با قیمت ۱۸ هزار تومان به فروش می رسد، اقتصاد کشاورزان را دریایبد.

    نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی انتظار وجود دارد، ادامه داد: محرومیت استان گلستان را در برنامه هفتم توسعه دریابید، این استان از زمان تشکیل تاکنون محروم و مظلوم مانده است.

    وی عنوان کرد: از مجلس و دولت درخصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان انتظار وجود دارد، دولت هر چه سریعتر لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس ارائه کند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اقتصاد استان گلستان کشاورزی است و باید سهم این استان از تبصره ۱۶ قانون بودجه زیاد باشد، انتظار ویژه داریم تا استان گلستان توسط وزارت جهاد کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

    نوروزی خطاب به وزیر نیرو گفت: در خصوص تامین آب شرب مقرر شد از محل تنش آبی اعتبار ویژه ای برای استان گلستان و شهرستان علی آباد لحاظ شود./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9997

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس