×

رد پای جهاددانشگاهی در پیشرفت های علمی کشور قابل مشاهده است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای موفق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
  • ۰
  • رد پای جهاددانشگاهی در پیشرفت های علمی کشور قابل مشاهده است

    به گزارش صبح مجلس، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ وحید جلال زاده افزود: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای موفق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است چرا که در همه عرصه های علمی و پژوهشی، گام های موثری برداشته و موفق بوده است.

    وی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، یکی از هنرهای انقلاب اسلامی تأسیس نهاد انقلابی جهاددانشگاهی است‌ اظهار کرد: جهاددانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است که اکنون به ثمر نشسته و امروز یکی از ارکان پژوهش و آموزش و به تعبیری جزء نهادهای دانش بنیان جمهوری اسلامی محسوب می شود.

    رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موفقیت ها و آثار موفق جهاددانشگاهی را در عرصه های مختلف علمی کشور به وفور شاهد هستیم و رد پای جهاددانشگاهی در پیشرفت های علمی کشور قابل مشاهده است.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی نیز در عرصه های مختلف علمی خوش درخشیده است، یاد آور شد: مهمتر از حوزه آموزش و پژوهش، بحث تربیت نیروی انسانی است که در طول دهه های اخیر جهاددانشگاهی در تربیت نیروی انسانی متخصص و جهادی سهم بزرگی داشته و نیروهای قابل توجهی را تربیت و تقدیم کشور کرده است که اغلب به افراد مهم در عرصه سیاسی، فرهنگی و علمی کشور تبدیل شده اند.

    جلال زاده ادامه داد: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی نیز در بازدید هایی که از واحد های دانش بنیان و فناوری آن انجام شد دارای پتانسیل و توانمندی هایی است که با حمایت های بیشتر می‌تواند ضمن افزایش تولید در تحقق شعار سال نقش اساسی را ایفا کند.

    منبع:ایسنا 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8735

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس