×

رئیس جمهور در معرفی وزرای پیشنهادی جهاد، صمت و آموزش تسریع کند

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست در معرفی وزرای پیشنهادی وزارتخانه های جهاد، صمت و آموزش تسریع کند.

  • 31 اردیبهشت 1402
  • 0
  • رئیس جمهور در معرفی وزرای پیشنهادی جهاد، صمت و آموزش تسریع کند

    به گزارش نمایندگان ، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: از نگاه هوشمندانه و توجه کریمانه رهبر معظم انقلاب به جامعه شریف معلمان کشور به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت تشکر می کنم و از دولت و مجلس تقاضا دارم اهتمام خودشان را در جهت ارتقای این دستگاه مهم زیربنایی و حل مشکل فرهنگی آن به کار بگیرند.

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رئیس جمهور نیز در معرفی وزرای جهاد، صمت و آموزش و پرورش تسریع کرده و ان شاءالله وزارتخانه جدید بازرگانی نیز با رأی موافق نمایندگان و تائید شورای نگهبان آغاز فعالیت خواهد کرد و هر چه سریع تر این وزارتخانه از بلاتکلیفی خارج می شود.

    وی در تذکری خطاب به وزرای نیرو، سرپرست جهاد کشاورزی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: خشکسالی های یکی دو سال اخیر و برخی از رودخانه های کشور به زیرساخت های کشاورزی و دامپروری خسارت جدی وارد کرده است و هم در حوزه تولید برنج، گندم و سایر محصولات استراتژیک و هم در حوزه دام و دامداری به ویژه برای عشایر مشکلاتی را ایجاد کرده است و بخش زیادی از مراتع کشور به دلیل خشکسالی امکان چرای دام وجود ندارد.

    مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست بیشتر بخوانید: مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست

    کریمی فیروزجایی اضافه کرد: از وزارتخانه های مربوطه تقاضا دارم برای حمایت از کشاورزان، دامداران و دامپروران برنامه کوتاه مدتی ارائه و سپس برنامه بلندمدتی در جهت توجه به زیرساخت های اصلی کشاورزی و دامپروری کشور ارائه و در این مسیر تمام اهتمام خود را به کار بگیرند.

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3740

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس