×

رئیس جمهور به تقابل میان توسعه و سیاست پایان دهد

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه ایران اسلامی برای توسعه به همه آحاد جامعه با گرایش ها و سلیقه ها و تخصص های مختلف نیاز دارد خطاب به رئیس جمهور گفت: به تقابل میان توسعه و سیاست پایان دهد.

  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
  • ۰
  • رئیس جمهور به تقابل میان توسعه و سیاست پایان دهد

    به گزارش صبح مجلس، محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی صبح امروز(دوشنبه، ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به رییس جمهور، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حضرتعالی و هیات دولت در عرصه ملی و بین المللی، در نطق ها و تذکرات متعدد متذکر شده ام که ایران اسلامی برای توسعه به همه آحاد جامعه با گرایش ها و سلیقه ها و تخصص های مختلف نیاز دارد.

    وی با بیان اینکه دود تقابل توسعه و سیاست و دو قطبی سازی کشور که متاسفانه در دولت سیزدهم غلیظ شده به چشم مردم و آینده کشور می رود عنوان کرد: ماحصل آن تحقق تنها ۱۰ درصد از شعار سال مقام معظم رهبری و ۲۰ تا ۳۰ درصد برنامه پنج ساله توسعه کشور بوده و متاسفانه این آفتی است که دامن گیر همه دولت های ما شده است.

    این نماینده مردم در مجلس خطاب به رئیس جمهور به احترام خون شهیدان به تقابل توسعه و سیاست خاتمه دهید و سپس اظهار کرد: این که هر دولت به خود اجازه می‌دهد نه تنها در نهادهای سیاسی بلکه در دستگاههای تخصصی، تغییرات وسیع مدیریتی ایجاد کرده و با تجربه‌ترین، نخبه‌ترین و زبده ترین نیروها را به راحتی خانه نشین نماید و افراد فاقد تخصص و یا تخصص کاملاً نامرتبت جایگزین کند، خیانتی آشکار بوده که توسعه، تولید، اقتصاد و اشتغال را تحت شعاع قرار داده و آسیب‌های اجتماعی را تشدید می‌کند.

    وی با بیان اینکه متاسفانه تقابل توسعه و سیاست تا مغز استخوان نظام اجرایی کشور رسوخ کرده است خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: حضرتعالی به عنوان رئیس قوه مجریه می‌توانید به این تقابل برای همیشه خاتمه دهید و مسیر توسعه کشور را همراه نمایید.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=13315

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس