×

رئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراج

در پی دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه " تاکید میکنم هیچ کارگری بیکار نشود" ، یک کارگر دخانیات در نامه به رئیس جمهور نوشت؛" مدیرعامل خودسر دخانیات را بیکار کنید تا کارگران بیکار نشوند.

  • ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
  • ۰
  • رئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراج

    به گزارش خبرنگار صبح مجلس، در پی دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه ” تاکید میکنم هیچ کارگری بیکار نشود” ، یک کارگر دخانیات در نامه به رئیس جمهور نوشت؛” مدیرعامل خودسر دخانیات را بیکار کنید تا کارگران بیکار نشوند.

    در بخشی از این نامه خطاب به رییسی رئیس‌جمهور آمده؛
    جناب رئیس جمهور، در سفر هفته گذشته شما “تاکید میکنم هیچ کارگری بیکار نشود” تیتر رسانه ها شد.
    من کارگری از شرکت دخانیات هستم. البته الان دیگر کارگر نیستم، بیکارم.

    می خواهم ساده بگویم و به زبان کارگری صحبت کنم. البته زبانی که وزیر کار و مدیرانش که تیغ تیز آنها نه تنها گلوی معیشت کارگران بلکه خانواده های آنها را از رنج و مشقت تورم و بیکاری بریده، با آن بیگانه است.
    زبانی که کمتر گوش شنوایی برای آن در وزارت متولی کار و اشتغال است.

    جناب رئیس جمهور در بیخ گوش شما از سوی وزیر کار شما، مدیری فاقد تجربه و تخصص در کمتر از پنچ کیلومتری از محل کار شما مشغول قلع و قمع کارگران است و هیچ توجهی به دستورات شما ندارد ان وقت شما در هزار و  ۵۰۰ کیلومتر ان طرف تر از تهران، از مدیری که از نطر سلسه مراتب چندین رده پایین تر از وزیر کار قرار دارد و چه بسا خود را مستقیم به شما و وزیر پاسخگو نمی داند، می خواهید که کارگران را اخراج نکند.

    اقای رییسی حتما این ضرب المثل را شنیدید، ” حرمت مسجد با متولی است” اگر راست میگویید و دستور شما، برای جلوگیری از اخراج کارگران، دستور یک رییس جمهور و شخص دوم مملکت است، همین امروز از وزیر کار بخواهید همه کارگران اخراجی دخانیات را به سر کار برگرداند.

    اقای رییسی بسم الله.
    جناب رئیس جمهور از اینکه در این روز مجبور شدم به شما نامه بنویسم نه به آن علت که راه ساده برگزینیم، نه. بلکه صدای اعتراض  کارگران به گوش وزیر و وکیل رسیده اما مدیرعامل دخانیات یک تنه در مقابل همه ایستاده و پای خود را در یک کفش “اخراج کارگر” کرده است.

    روز سه شنبه ۳۰ خرداد وقتی صبح مجلس مجلس نسبت به اخراج کارگران به مرتضوی هشدار دادند و وزیر به مدیرعامل دخانیات دستور داد که کارگران برگردندً، تا به امروز که بیش از یک ماه می گذرد این مدیر دولت شما بر نظر خود اصرار و بر بازگشت کارگران امتناع کرد. 

    این کارگران اکنون چشم امید به شما دارند شمایی که به مدیران خود دستور دادید ” تاکید میکنم هیچ کارگری بیکار نشود”.
    اقای ریسی ساده بگویم  مدیری که به دستور مافوق خود توجه ندارد باید بیکار شود و این جمله رو از من کارگر به یادگار داشته باشید؛ ” وزیر و مدیر خودسر را بیکار کنید تا کارگران بیکار نشود”.

    رئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراج

    رئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراجرئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراجرئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراجرئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراجرئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراج

    رئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراجرئیس جمهور بخواند: نامه سرگشاده یک کارگر بیکار شده از سوی وزارت کار+ تصویر نامه اخراج

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7919

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس