×

دیپلماسی پارلمانی بر توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موثر است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد که رفت و آمدهای پارلمانی با کشورهای اسلامی و آسیایی ظرفیت مهم و موثری برای ایران است.

  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
  • ۰
  • دیپلماسی پارلمانی بر توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موثر است

    به گزارش صبح مجلس، محمدصالح جوکار با اشاره به برگزاری نشست اجلاس مجالس آسیایی APA در ایران و اهمیت این نشست در شکست انزوای ایران، گفت: سالیانه اجلاس مجالس آسیایی در کشورهای مختلف برگزار می شود این بار یکی از کمیته های این اجلاس به دعوت مجلس شورای اسلامی در کشور ما برگزار می شود که می تواند اثرات مثبتی داشته باشد.

    نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت دیپلماسی پارلمانی اظهار داشت: رفت و آمد مقامات کشورها و دیپلماسی پارلمانی، تاثیرات مثبتی بر روابط و تعامل با کشورهای شرکت کننده و عضو APA خواهد داشت. همچنین نشست اجلاس مجالس آسیایی در ایران بر توسعه روابط سیاسی، همکاری اقتصادی و تبادل فرهنگی موثر باشد.

    رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به سوابق و تجربه ایران در زمینه های مختلف، این امکان را به ما می دهد تا از ظرفیت ها و توانمندی های پارلمان کشورهای اسلامی و آسیایی بهره مند شویم، همچنین امکان ارتباط و استفاده از ظرفیت های مهم پارلمان کشورهای غرب آسیا و قفقاز را برای ایران فراهم می کند.

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اجلاس مجالس آسیایی به میزبانی ایران در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه با حضور صبح مجلس ۲۲ کشور عضو APA برگزار می شود.

    منبع: خانه ملت

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6982

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس