×

دولت های اروپایی باید خود را مدیون سپاه پاسداران و شهیدحاج قاسم سلیمانی بدانند

نماینده مردم رامهرمز در مجلس گفت: کاملاً روشن است که اقدام پارلمان اروپا نشأت گرفته از شکست های پی درپی غرب و شکست اخیرشان درجنگ ترکیبی و رسانه ای پیچیده علیه ملت ایران بوده است.

  • 5 بهمن 1401
  • 0
  • دولت های اروپایی باید خود را مدیون سپاه پاسداران و شهیدحاج قاسم سلیمانی بدانند

    به گزارش خبرنگار مجلس فوری، ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) با سلام و ادب و احترام به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و نایب بر حقش حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، گفت: ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت امام هادی علیه السلام و به مردم شریف ایران، به مردم خوزستان و مردم نجیب حوزه انتخابیه شهرستان‌های رامهرمز رامشیر سلام می گویم.

    وی با اشاره به اقدام توهین آمیز و هتک حرمت به قرآن کریم، تاکید کرد: از همین تریبون اقدام توهین آمیز و هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرده و این حرکت ناشایست را توهین به همه ادیان الهی می‌دانیم؛ هرچند وزیر خارجه سوئد در توئیتی اعلام برائت کرد اما اتحادیه اروپا و غرب باید بدانند آزادی بیان و به معنای توهین به مقدسات و ارزش‌های معنوی بشریت نیست.

    سپاه پاسدارن بت داعش را که نماد تروریست منطقه‌ای و جهانی بوده را شکسته است

    نماینده مردم رامهرمز در مجلس با اشاره به رفتار نابخردانه پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران، مطرح کرد:در روزهای اخیر پارلمان اروپا در اقدامی عجیب و کاملا سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مسلح قانونی و رسمی جمهوری اسلامی ایران که از بطن مردم تشکیل شده را تروریست خوانده است، با این حرکت وقیحانه هم آبروی نداشته خود را خدشه دار کرده و هم سند شکست خود و هم جبهه غرب را امضا کرده است.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد:کاملاً روشن است که اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا نشأت گرفته از شکست های پی درپی غرب و مخصوصاً شکست اخیرشان در جنگ ترکیبی و رسانه ای پیچیده علیه ملت ایران بوده است؛ چراکه نقش سپاه پاسداران در آن بی بدیل است.

    متینیان ادامه داد:سپاه پاسداران که خود نقش روشن و درخشانی در امر مبارزه با تروریست را داشته، بت بزرگ داعش را که نماد تروریست منطقه‌ای و جهانی بوده را شکسته است.

    پارلمان اروپا پنجره تعامل و گفتگوی توأم با احترام بین ملت‌ها را باز بگذارند

    وی با بیان اینکه دولت های اروپایی باید خود را مدیون سپاه پاسداران و در راس آن علمدار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی بدانند، مطرح کرد: اگر سردار مقاومت داعش را از میان برنمی داشت؛ امروز این شجره خبیثه دامان خودشان را می گرفت و هیچ نقطه ای از غرب از شر آن ها در امان نبوده است.

    مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست بیشتر بخوانید: مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست

    متینیان اظهار کرد:به پارلمان اروپا دولتمردان آنها توصیه اکید می‌کنیم که از دشمنی و کینه توزی با مردم ایران دست بردارند و پنجره تعامل و گفتگوی توأم با احترام بین ملت‌ها را باز بگذارند و بدانند که مردم ایران طالب صلح و گفتگو هستند و البته پاسخ هر شرارت و دشمنی را نیز به سختی خواهند داد.

    نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس بیان کرد: خوزستان قهرمان با دارا بودن منابع عظیم، به عابر بانک دولت ها تبدیل شده است و گوشه گوشه آن همچنان رنگ غبار محرومیت را می بیند؛ شایسته است که همانگونه که امام راحل فرمودند “خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است” دولت ها و حاکمیت نیز دین خود را به خوزستان ادا کند.

    عدالت و توازن منطقه‌ای را در امر بودجه نویسی ملاک عمل قرار داده شود

    عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد:اقدامات بزرگی برای رفع محرومیت در حوزه انتخابیه اینجانب صورت گرفته است، اما قطعاً کافی نیست و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد. در امر خدمت رسانی از جانب دولت تقاضامندیم سرعت بیشتری به کارهای عام المنفعه در حوزه انتخابیه بنده انجام شود.

     نماینده مردم رامهرمز و رامشیر درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به همکاران در کمیسیون تلفیق بودجه و سازمان برنامه و بودجه توصیه می‌کنم عدالت و توازن منطقه‌ای را در امر بودجه نویسی ملاک عمل قرار داده و شاخص های آماری واقعی جامعه را درنظر بگیرند؛ چرا که تورم و گرانی به صورت مستمر، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است. شایسته است به خاطر کمبودها از مردم عذرخواهی شود و طرحی نو در انداخته شود تا تولید و بازار از رکود اقتصادی خارج شود.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=2610

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس