×

دولت در برخی از تبصره های بودجه سال ۱۴۰۲ واقعا کم کاری داشته است

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی معتقد است دولت در برخی از تبصره های بودجه سال ۱۴۰۲ واقعا کم کاری داشته است.

  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
  • ۰
  • دولت در برخی از تبصره های بودجه سال ۱۴۰۲ واقعا کم کاری داشته است

    به گزارش صبح مجلس، حسینعلی حاجی دلیگانی در ارزیابی خود پیرو اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و اجرای صحیح تبصره ۱۸ این قانون ،گفت: دولت در برخی از تبصره های بودجه ۱۴۰۲ واقعا کم کاری داشته است.

    کم کاری دولت در اجرای تبصره ۱۸ لایحه بودجه

    نماینده مردم «شاهین شهر،میمه و برخوار» در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مواردی که دولت در آن کم کاری داشته مربوط به عدم اجرای صحیح تبصره ۱۸ بودجه است.

    وی با بیان اینکه در تبصره ۱۸ بودجه به مباحث مربوط به اشتغالزایی جوانان و تامین منابع آن اشاره شده بود، تاکید کرد: متاسفانه در راستای اجرای این تبصره با گذشت ۹ ماه از سال هیچ خبری نیست و اقدامات لازم در این بخش اجرایی نشده است.

    بانکها ارائه تسهیلات به مردم را سه قفله کرده اند

    عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در انتقاد از عملکرد بانکها پیرو ارائه تسهیلات بانکی در زمینه اشتغالزایی به مردم، اظهار کرد: متاسفانه بانکها ارائه تسهیلات به مردم را سه قفله کرده‌اند و تسهیلات به مردم داده نمی شود.

    این نماینده مجلس با اشاره به عدم تامین اعتبارات عمرانی پیرو احکام لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: متاسفانه اعتبارات عمرانی استان ها تخصیص داده نمی شود و عمده پروژه ها متاسفانه تعطیل است لذا دولت باید به این موارد توجه جدی داشته باشد.

    حاجی دلیگانی در ارزیابی خود پیرو چرایی این قبیل مشکلات در بودجه، بیان کرد: متاسفانه در این بخش اعتباراتی که در بودجه عمرانی وجود داشته را درمصوبات سفر رئیس جمهور برده اند لذا این مسئله باعث شده تا مابقی کشور ضرر کنند و این اقدام درستی نیست و در حال حاضر این اتفاق در حال رخ دادن است.

    این نماینده مجلس با بیان اینکه این قبیل رویکردها بدعت گذاری اشتباهی است، تاکید کرد: این موضوع منابع بودجه را دچار مشکل می کند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=12820

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس