×

دولت باید با انجام مسئولیت‌های اجتماعی حق مناطق نفت خیز را ادا کند

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: خوشبختانه در پی انجام مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، بهسازی و آسفالت ۲۰۸ روستا، ساخت ۶۴ پروژه ورزشی، حدود ۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی، ۳۰ پروژه آموزشی و... توسط دولت ابلاغ شده است.

  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
  • ۰
  • دولت باید با انجام مسئولیت‌های اجتماعی حق مناطق نفت خیز را ادا کند

    به گزارش صبح مجلس، ابراهیم متینیان با اشاره به کم و کیف انجام مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در حوزه انتخابیه خود، گفت: حوزه انتخابیه اینجانب تقریبا دارای سومین میدان نفتی ایران است و روزانه نزدیک به ۷۰۰ هزار بشکه نفت در این منطقه استخراج می‌شود و بیش از ۳۰ تاسیسات نفتی و گازی در منطقه وجود دارد اما با این وجود کمیت و کیفیت انجام مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه چندان قابل‌قبول نیست هرچند با این وجود طی رایزنی‌های انجام شده ضریب بودجه حق آلایندگی بالاتر رفت.

    نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین توانستیم در دوران نمایندگی خود اعتباراتی به حوزه انتخابیه تزریق کنیم، نخستین اعتبار در حوزه حق آلایندگی بود که با پیگیری مجمع صبح مجلس خوزستان و همراهی دولت انجام گرفت که توانست جان تازه‌ای به شهرهای استان خوزستان دهد چراکه پروژه‌های عمرانی رونق خوبی کردند.

    وی افزود: علاوه‌بر اعتبارات مذکور، در پی تلاش و رایزنی با وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس توانستیم اعتباراتی به میزان حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان جذب کنیم.

    به گفته متینیان بهسازی و آسفالت ۲۰۸ روستا، ساخت ۶۴ پروژه ورزشی، حدود ۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی، ۳۰ پروژه آموزشی و… توسط دولت ابلاغ شده است.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقریبا تمام روستاهای رامهرمز و رامشیر گازرسانی شده است، مطرح کرد: امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا مناطق نفت‌خیز به حق خودشان برسند.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7749

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس