×

دولت باید با اعمال روش‌های مختلف تورم و گرانی‌ها را کنترل کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید با اعمال روش‌های مختلف تورم و گرانی‌ها را کنترل کند و مخصوصا برای مهار نرخ قیمت های اقلام خوراکی و اجاره بهای مسکن علاوه بر برنامه بلندمدت، برنامه های کوتاه مدت نیز داشته باشد .

  • ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
  • ۰
  • دولت باید با اعمال روش‌های مختلف تورم و گرانی‌ها را کنترل کند

    به گزارش صبح مجلس، صمدالله محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت معیشتی اقشار ضعیف جامعه، گفت: متاسفانه درآمد اکثر خانوارها با تورم همخوانی ندارد و پاسخگوی هزینه ها نیست این در حالی که خانواده‌ها به ویژه آنهایی که دارای فرزندان جوان هستند به تغذیه مناسب، هزینه تحصیل و مصرف انرژی نیاز بیشتری دارند.

    وی ادامه داد: اگرچه تغذیه مناسب به ویژه مصرف لبنیات و گوشت ازجمله ضروریات در هر خانواده‌ای است اما متاسفانه برخی از خانوارها به دلیل مشکلات اقتصادی و بالا بودن قیمت این محصولات هر چند ماه یکبار توان خوردن گوشت قرمز را پیدا می‌کنند.

    نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت مرغ، افزود: به یقین اگر دولت نتواند سبد غذایی مردم را به درستی تامین کند در آینده نه چندان دور شاهد بروز بیماری‌های متعدد جسمی در جامعه خواهیم بود که هزینه‌های درمانی بسیاری به دولت و خانوارها تحمیل می‌شود.

    محمدی همچنین تاکید کرد: دولت باید با اعمال روش‌های مختلف تورم و گرانی‌ها را کنترل کند و مخصوصا برای مهار نرخ قیمت های اقلام خوراکی و اجاره بهای مسکن علاوه بر برنامه بلندمدت، برنامه های کوتاه مدت نیز داشته باشد.

    منبع: خانه ملت

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8171

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس