×

دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس با اشاره به دیدار روز گذشته اقشار مختلف مردم استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب گفت: دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است و خواص در این زمینه باید هوشیار باشند.

  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
  • ۰
  • دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی عنوان کرد: یک بار دیگر با وجود پر برکت رهبر معظم انقلاب خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان جان دوباره ای گرفت.

    نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به همه عزیزان خصوصا خواص تاکید می کنم که در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب تامل کنند و آن را چراغ راه خود قرار دهند.

    وی ادامه داد: یکی از توصیه های رهبر انقلاب این بود که دشمن امروز وحدت و امنیت را هدف قرار داده و ما باید هوشیار باشیم، به عنوان نماینده مجلس به ویژه به خواص هشدار می دهم که اگر بخواهند از تریبون ها و جایگاه خود وحدت و امنیت را متزلزل کنند و به آن آسیب برسانند قطعا ملت پاسخ آن ها را خواهند داد و در آتشی که خود برافروخته اند خواهند سوخت./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9427

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس