×

در صورت واردات همه مردم به سراغ خرید خودروهای خارجی می‌روند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نارضایتی مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش، گفت: در حال حاضر که خودروهای داخلی از بسیاری از استانداردها محروم هستند و ممکن است مردم ناچار شوند خودروهای نو خود را نیز تعمیر کنند، نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش باید همان خدماتی را که در ابتدای فروش خودرو بیان می‌کنند، ارائه دهند.

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
  • ۰
  • در صورت واردات همه مردم به سراغ خرید خودروهای خارجی می‌روند

    به گزارش صبح مجلس، روح‌الله عباس‌پور درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش، گفت: عدم رضایت مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش یکی از اشکالاتی است که این روزها به خودروسازان وارد است.

    نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگی‌های ارائه‌دهنده باید متناسب با آنچه اعلام می‌کنند، خدمات ارائه دهند این در حالی است که برخی از خودروسازان خصوصی که مونتاژکار نیز هستند، خدمات مناسبی ارائه نمی‌کنند و مردم ناچارند در مراجعه‌های خود به این نمایندگی‌ها با وجود اینکه خودرو خریداری شده دارای ۵ سال گارانتی است، اما برای انجام برخی خدمات هزینه پرداخت کنند.

    وی اضافه کرد: نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش ارائه شده اعتماد آن‌ها به شرکت‌های خودروسازی را از بین می‌برد بنابراین در صورت واردات همه مردم به سراغ خرید خودروهای خارجی می‌روند، اگر این شرایط ایجاد شود ازآنجاکه خودروسازان داخلی توانایی رقابت با همتایان خارجی خود را ندارند، بنابراین دچار زیان می‌شوند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در حال حاضر که خودروهای تولید داخل از بسیاری از استانداردها محروم هستند و ممکن است مردم ناچار شوند خودروهای نو خود را نیز تعمیر کنند، نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش باید همان خدماتی را که در ابتدای فروش خودرو بیان می‌کنند، ارائه دهند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14058

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس