×

در زمان باقیمانده از برنامه ششم توسعه، فکری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری شود/ دولت هر چه سریع‌تر خودروهای ایمن را وارد کشور کند

نماینده مردم بجنورد در مجلس با تاکید بر اینکه در زمان باقیمانده از برنامه ششم توسعه فکری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری شود، گفت: دولت هرچه سریع تر خودروهای ایمن را وارد کشور کند.

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
  • ۰
  • در زمان باقیمانده از برنامه ششم توسعه، فکری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری شود/ دولت هر چه سریع‌تر خودروهای ایمن را وارد کشور کند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: مگر شما هزینه های کشت را نمی دانید که هنوز با وجود فرا رسیدن کشت، مطالبات گندمکاران را پرداخت نمی کنید، چرا خبر خسارات سیلاب کشاورزان خراسان شمالی را دریافت نکرده و به جای رسیدگی به این موضوع به دنبال شکایت از شرکت سهامی زراعی جذامیان بهبود یافته در دهکده رضوی هستید.

    نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای لطیفی شما به عنوان رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور مشکلات مهرآفرینان را پیگیری نکرده و بدون توجه به قانون و منویات رئیس جمهور عمل می کنید.

    وی در ادامه خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: آیا در پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان خودتان نیز مانند معلمان پس از ۲ سال اقدام می کنید؟

    این نماینده مجلس خطاب به وزیر نیرو، مطرح کرد: آقای محرابیان لطفا به فریاد ۳۰۰ روستای دارای تنش آبی در خراسان شمالی برسید. همچنین اجرای سد دربند را که خود شما اولویت اجرای آن را دستور داده اید، هرچه سریع تر آغاز کنید.

    وحیدی مطرح کرد: مجلس و دولت در آزمون سختی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری قرار دارد بنابراین حداقل در این ۶ ماه باقیمانده از برنامه ششم توسعه برای حل این مشکل کاری کنید.

    وی افزود: دولت قانون واردات خودرو را زیر پا نگذارد تا سرمایه کشور به جای صرف خرید کالاهای لوکس و غیرضروری صرف خرید خودروهای ایمن شود تا مردم در امنیت باشند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9995

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس