×

خصوصی سازی راه نجات کشور از معضلات فعلی اقتصادی است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:هم اکنون مشکل اصلی کشور معیشت و اقتصاد است و راه نجات و برون رفت از معضلات فعلی اقتصاد کشور مردمی سازی اقتصاد و زمینه سازی برای حضور بخش خصوصی است.

  • 21 خرداد 1402
  • 0
  • خصوصی سازی راه نجات کشور از معضلات فعلی اقتصادی است

    به گزارش نمایندگان، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر مجلس در تلاش است با همکاری دولت زمینه های مردمی سازی اقتصاد را هموار کند چرا که مردمی سازی اقتصاد موجب ورود مردم به حوزه اقتصاد و تولید و حل مشکلات این دو بخش خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه مردمی سازی اقتصاد به این معنا است که اقتصاد را به بخش خصوصی بسپاریم تا جوانان و نخبگان اقتصادی آن را اداره کنند، تصریح کرد: دولت و مجلس باهمکاری هم سعی دارند با اجرای برنامه های اقتصادی و همچنین توسعه فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور، مشکلات فعلی اقتصادی و معیشتی کشور را حل کنند.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس از تمامی فعالین بخش خصوصی که طرح و برنامه قابل قبول و تاثیر گذار دارند با هدف مردمی سازی اقتصاد حمایت می کند.

    حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: دانشگاهیان و نخبگان اقتصادی با ارائه طرح ها و برنامه های اقتصادی می توانند در راستای مردمی سازی اقتصاد تاثیرگذار باشند.

    وی خاطر نشان کرد: برنامه های اقتصادی کشور باید با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های هر استان طرح ریزی شود تا ضمن بالابردن سرانه درآمد مردم ، موجب توسعه اقتصاد و اشتغالزایی شود.

    گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند بیشتر بخوانید: گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  یکی از راه های بهبود اقتصاد کشور در کنار مردمی سازی اقتصاد، توجه و توسعه دیپلماسی اقتصادی است، خاطر نشان کرد: باتوجه به موقعیت جغرافیایی استان و شهرستان ارومیه، توسعه دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه می تواند در توسعه منطقه تاثیر گذار باشد.

    منبع:ایسنا

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=4990

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس