×

خرید خودرو با اجاره کارت ملی! / دستگاه‌های نظارتی ورود کنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: این روزها بحث خرید خودرو با اجاره کارت ملی باب شده است که لازم است دستگاه‌های نظارتی به آن ورود کنند.

  • 8 بهمن 1401
  • 0
  • خرید خودرو با اجاره کارت ملی! / دستگاه‌های نظارتی ورود کنند

    علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مجلس فوری،  درباره معایب قرعه‌کشی خودرو، اظهار داشت: در زمینه قرعه کشی خودرو شاهدیم که برخی از افراد صرفاً برای خرید یک خودرو ثبت نام می‌کنند و حتی اگر پول خودرو را هم نداشته باشند، می‌گویند نهایتاً اگر برنده شدیم، امتیاز خود را می‌فروشیم.

    وی با اشاره به اینکه این روزها اجاره کارت ملی برای خرید خودرو باب شده است، اظهار داشت: البته مقوله کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای هم وجود دارد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل این است که ما شفافیت لازم را در فرایندها و اقدامات مالی افراد جامعه نداریم و از آنجایی که دولت اشراف لازم را بر گردش مالی افراد جامعه ندارد، هم نمی‌تواند این فضا را کنترل کند و هم نمی‌تواند مالیاتی را که از این درآمدهای بادآورده ایجاد می‌شود، اخذ کند.

    نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی باید موضوع اجاره کارت ملی برای خرید خودرو را مورد بررسی قرار داده تا این موضوع حتماً ساماندهی شود.

    گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند بیشتر بخوانید: گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

    کریمی درباره عرضه خودرو در بورس، گفت: معتقدم عرضه خودرو در بورس قطعاً به پایداری و ایجاد تعادل در بازار خودرو کمک خواهد کرد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=2687

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس