×

خدشه‌دار کردن اتحاد فراکسیون انقلاب، صحیح نیست/ آرای بالا به هیأت رئیسه نشان‌دهنده انسجام در جبهه انقلاب است

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب با تأکید بر ضرورت هماهنگی بیشتر برای ارائه فرهست کاندیداهای هیأت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس در این فراکسیون، گفت: اعضای فراکسیون باید به فهرست انتخابی متعهد باشند و نظر جمع را بر نظر شخصی خود ارجح بدانند تا به مجلس انقلابی ضربه‌ای وارد نشود.

  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
  • ۰
  • خدشه‌دار کردن اتحاد فراکسیون انقلاب، صحیح نیست/ آرای بالا به هیأت رئیسه نشان‌دهنده انسجام در جبهه انقلاب است

    مهرداد گودرزوند چگینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با انتخابات هیأت رئیسه مجلس، گفت: برای تحقق اهداف کشور باید بین نمایندگان مجلس هماهنگی صورت بگیرد و اگر افرادی بنا به سلیقه یا حزب خود بخواهند این اتحاد را خدشه دار کنند، کار صحیحی نیست و در وهله اول به مجلس ضربه خواهد زد.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در پیش بینی ترکیب هیات رئیسه مجلس در سال چهارم با تاکید بر اینکه دکتر قالیباف همچنان رئیس مجلس خواهد ماند، اظهار داشت: به نظر من آقای قالیباف باز هم با رأی بالا انتخاب خواهد شد و کاندیداهای مورد نظر فراکسیون که در مجمع فراکسیون برگزیده می شوند نیز در ترکیب هیات رئیسه قرار خواهند گرفت.

    وی ادامه داد: برای ارائه فهرست کاندیداهای هیات رئیسه در سال چهارم باید هماهنگی بیشتری در فراکسیون صورت بگیرد و اعضای فراکسیون به فهرست انتخابی فراکسیون متعهد باشند و نظر جمع را به نظر شخصی خود ارجح بدانند چرا که مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی شناخته می‌شود و نباید باعث شویم به آن ضربه وارد شود. در این بین افرادی که ادعا می‌کنند از فراکسیون خارج خواهند شد، بیشتر ضربه خواهند خورد.

    عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود که این انتخابات با آرای بالا و پشتوانه قوی صورت بگیرد تا مردم از اتحاد و انسجام ایجاد شده نتیجه بهتری بگیرند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7319

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس