×

خبر خوش برای معلمان؛ افزایش فوق العاده خاص، شامل معلمان نیز می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با یادآوری اینکه در اواخر دی ماه خواستار ترمیم حقوق پرسنل آموزش و پرورش شده بودیم، گفت: با تدبیری که در کمیسیون تلفیق بودجه صورت گرفت، فوق العاده خاص به میزان ۳ هزار امتیاز برای برای تمامی دستگاه‌ها از جمله کارمندان وزارت ورزش، وزارت آموزش و پرورش، وزارت رفاه و تمامی گروه‌هایی که تا کنون فوق العاده دریافت نکرده‌اند، می‌شود.

  • ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
  • ۰
  • خبر خوش برای معلمان؛ افزایش فوق العاده خاص، شامل معلمان نیز می‌شود

    به گزارش صبح مجلس، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به تصویب افزایش فوق العاده برای کارکنان دستگاه‌های مختلف تا ۳ هزار امتیاز در کمیسیون تلفیق بودجه، عنوان کرد: بر اساس توافق کمیسیون تلفیق و دولت فوق العاده خاص به همه گروه‌‎های شغلی که تاکنون این فوق العاده خاص را دریافت نکردند، پرداخت خواهد شد.

    نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه خاص فرهنگیان در جامعه و همچنین تخصصی بودن این شغل، ترمیم حقوق و مزایای آنان را در راستای جبران عقب ماندگی‌های گذشته ضروری است.

    وی ادامه داد: اواخر دی ماه در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار ترمیم حقوق پرسنل آموزش و پرورش شده بودیم که امروز با این مصوبه کمیسیون تلفیق تا حد زیادی این خواسته تأمین می‌‎شود.

    رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: با این مصوبه حقوق دستگاه‌های مشمول، حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش می‌‎یابد که کمک بسیار خوبی به خاص به افرادی که حقوق پایین تر دریافت می‌کند، می‌‎شود./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=13636

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس