×

خبرگزاری که گفت ۳۰۰ همت به سقف بودجه اضافه شد دروغ می گوید

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳، اظهار داشت: از قول رئیس کمیسیون تلفیق بنویسید خبرگزاری که گفت ۳۰۰ همت به سقف بودجه اضافه شد دروغ می گوید بلکه ۱۳۴ همت با شفاف سازی درآمدهای دولت افزایش پیدا کرده است.

  • ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
  • ۰
  • خبرگزاری که گفت ۳۰۰ همت به سقف بودجه اضافه شد دروغ می گوید

    به گزارش صبح مجلس، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، ۳ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، در واکنش به خبرسازی یکی از خبرگزاری ها در مورد تحمیل هزینه ۳۰۰ همتی مجلس به دولت، گفت: نه تنها ۳۰۰ همت به بودجه و هزینه های دولت افزوده نشده است بلکه ۱۳۴ همت با شفاف سازی درآمدهای دولت افزایش پیدا کرده است.

    وی افزود: ۴۴ همت در نفت، ۲۰ همت در مالیات شفاف سازی کردیم، همچنین در رابطه با مالیات بر ارزش افزوده نیز شفاف سازی شده است و مجلس در طول دوره و کمیسیون تلفیق نیز در طول بررسی لایحه جلساتی با رئیس جمهور داشت و همه امور با توافق انجام شد و تاکنون به دلیل آنکه نمی خواهیم اختلاف ایجاد شود جواب کسی را ندادیم.

    حاجی بابائی تاکید کرد: مجلس و کمیسیون تلفیق در طول این مدت نفس مردم را چاق کرد نه بودجه را و به مشکل بازنشستگانی رسید که هیچ کس به حرفشان گوش نمی کرد. همچنین به مشکل کارمندان رسید که صدایشان را کسی نمی شنید و من می گویم خبرگزاری که امروز نوشته است خبرگزاری تلفیق اطلاع داد که ۳۰۰ همت سقف بودجه افزایش یافته است از قول رئیس تلفیق بزند که این دروغ است و چنین صحبتی مطرح نیست و این یک دروغگویی است.

    وی خاطرنشان کرد: من در پایان بررسی بودجه تمام زوایای بودجه را به اطلاع مردم می رسانم، ما در مجلس به دولت، نظام و کشور کمک می کنیم و نمایندگان دلسوزترین افراد نسبت به مردم هستند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=13610

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس