×

حمله به بیمارستان معمدانی اوج رذالت رژیم صهیونیستی بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در غزه، این اقدام اشغالگران قدس را اوج رذالت آنها در مقابله با جبهه مقاومت دانست.

  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
  • ۰
  • حمله به بیمارستان معمدانی اوج رذالت رژیم صهیونیستی بود

    به گزارش صبح مجلس، «حسین نوش آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح مجلس پیرامون حمله اخیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی غزه اظهار کرد: این اقدام وحشیانه اوج خباثت، رذالت و استیصال آنها بود؛ ارتکاب این عمل هولناک نشان از پایان کار رژیم صهیونیستی دارد.

    این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر صهیونیست‌ها خود را بازنده عملیات بزرگ طوفان الاقصی می‌دانند، به همین سبب برای رهایی از فشار این شکست، دست به چنین نسل‌کشی بزرگی می‌زنند. اکنون وضعیت به‌گونه‌ای رقم خورده که سران ارتش رژیم صهیونیستی به‌جای مقابله رودررو با نیروهای جبهه مقاومت، به دنبال آن هستند که ناکامی‌های خود را از طریق حمله‌های متعدد به غیرنظامیان ساکن در غزه و قتل‌عام آنها جبران کنند.

    وی تصریح کرد: رهبران جهان اسلام باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشد که صهیونیست‌های تروریست به هیچ یک از کشورهای اسلامی رحم نخواهند کرد؛ اگر روزی دست اشغالگران قدس به سایر ملل اسلامی برسد، کاری را با آنها خواهند کرد که اکنون گوشه‌ای از آن را در غزه به نمایش گذاشته‌اند.

    نوش آبادی خاطرنشان کرد: کشورهای به‌ظاهر اسلامی دارای رابطه با رژیم صهیونیستی باید این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشند که سران این رژیم تروریستی حتی به متحدان خود هم رحم نکرده و روزی کاری را با آنها خواهد کرد که اکنون در فلسطین مرتکب شده‌اند.

    این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس متذکر شد: اشغالگران قدس از کشورهای طرف مقابل خود حداکثر سوءاستفاده را خواهند برد؛ لذا، اتحاد در مقابل این رژیم اکنون به یک نیاز مبرم برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

    وی تأکید کرد: یقین داشته باشید که انتقام خون شهدای چند روز اخیر حملات وحشیانه رژیم غاصب از سران و همچنین متحدان آن از جمله آمریکای جنایت‌کار و برخی از کشورهای اروپایی حامی این قتل‌عام‌ها گرفته خواهد شد.

    نوش آبادی گفت: در این برهه زمانی غزه تبدیل به نوک پیکان مقاومت جهان اسلام در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی تبدیل شده است. تقابل نیروهای مقاومت اسلامی حماس با ارتش رژیم موقت صهیونیستی را صرفاً نباید به دید یک جنگ ساده در نظر داشت، بلکه آن را باید جلوه‌ای عینی و حقیقی از تقابل نیروهای حق و باطل دانست.

    این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تأکید کرد: اگر امروز ملت‌های مسلمان در کارزار فلسطین موفق و پیروز شوند، قطعاً رژیم صهیونیستی به سمت زوال و نابودی حرکت خواهد کرد؛ کما این که تابه‌حال هم این رژیم در مسیر محوشدن از جغرافیای طبیعی و سیاسی منطقه گام‌های مهمی را برداشته است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=11389

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس