×

حقوق سرایداران مدارس در سال جدید ۲ میلیون تومان افزایش یافت

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از افزایش 2 میلیون تومانی حقوق نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس در سال جدید خبر داد و گفت: پیگیری های ما برای ارتقای وضعیت معیشت این نیروهای خدوم و زحمتکش که از ارکان نظام تعلیم و تربیت هستند، ادامه دارد.

  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
  • ۰
  • حقوق سرایداران مدارس در سال جدید ۲ میلیون تومان افزایش یافت

    مهدی اسماعیلی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای ارتقای حقوق و شأن نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس، عنوان کرد: یکی از ارکان مهم نظام تعلیم و تربیت کشور، سرایداران یا خدمتگزاران مدارس هستند که همواره این نیروهای خدم و زحمتکش از دریافتی بسیار پایینی برخوردار می‌شوند.

    نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش‌هایی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برای ارتقا حقوق و معیشت این عزیزان صورت گرفت و حتی مصوبه ای در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز برای افزایش حقوق آن ها آمد و دولت موظف است که فوق العاده ویژه برای این نیروهای خدماتی در نظر گیرد.

    وی ادامه داد: نهایتاً این موضوع مورد توجه وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی قرار گرفت و طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده با پیگیری های کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، افزایش  ۲ میلیون تومانی حقوق در سال جدید برای سرایداران در نظر گرفته شد.

    نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: پیگیر خواهیم بود تا گام‌های بعدی نیز هرچه سریع‌تر برای ارتقا شأن و منزلت سرایداران و نیروهای خدمتگزار در مدارس نیز برداشته شود و این انتظاری است که از آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان برنامه و بودجه وجود دارد./ پایان خبر

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14269

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس