×

حفظ سلامت انتخابات سرلوحه کار بازرسی انتخابات است

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: حفظ سلامت انتخابات و افزایش مشارکت، سرلوحه کار هیات بازرسی انتخابات است.

  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
  • ۰
  • حفظ سلامت انتخابات سرلوحه کار بازرسی انتخابات است

    علی اصغر قلی پور در دیدار هیات بازرسی انتخابات با نماینده ولی فقیه گزارشی از روند رسیدگی و ارجاع درخواست‌های مردمی در سفر دور دوم دولت به استان را ارائه کرد.

    وی اظهار داشت: ۲۴۳ هزار و ۸۰۰ مورد آمار نامه‌های درخواستی مردم از رئیس جمهور بود که ۱۱۰ هزار مورد جهت دریافت مساعدت مالی بلاعوض به کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید ارجاع داده شدند.

    مدیرکل بازرسی استانداری افزود از مجموع ۱۱۰ هزار موردی که به دستگاه‌های حمایتی ارجاع داده شد ۴۸ هزار و ۶۶۷ مورد اعم از مددجویان و غیر مددجویان در اولویت قرار گرفتند و از مرکز کشور هم قول اختصاص ۳۵ میلیارد تومان به استان داده شد.

    وی عنوان کرد: همچنین ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ نفر به شورای هماهنگی بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه معرفی شدند که در مجموع ۲۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در اولویت پرداخت کمک‌های مالی بلاعوض و وام قرض‌الحسنه قرار گرفتند.

    وی یا اشاره به اینکه درخواست‌های اشتغالزایی به صندوق کارآفرینی امید ارجاع داده شد، گفت: پرداختی به درخواست‌های درمان در اولویت قرار دارد.

    قلی پور به اقدامات هیات بازرسی انتخابات اشاره و عنوان کرد در تشکیل هیات های بازرسی رضای خداوند، مُر قانون و اجرای فرامین رهبری با هدف مشارکت حداکثری و حفظ سلامت انتخابات سرلوحه کار قرار دادیم.

    وی تصریح کرد: پنج نفر عضو هیات بازرسی و سه نفر عضو دبیرخانه هستند و در شهرستان ها سه نفر اصلی سه نفر هم دبیرخانه است.

    قلی پور اظهار داشت هر شعبه اخذ رای یک بازرس توانمند انتخاب و به ازای هر ۱۵ شعبه یک سر بازرس انتخاب می کنیم.

    مدیرکل بازرسی استانداری از رسیدگی به شکایات مردمی و گزارشات از تهران در زمینه انتخابات خبر داد و گفت: نتایج مواردی که رسیدگی شد را به تهران ارسال می‌کنیم.

    وی، نماینده ولی فقیه انتخابات را از پایه‌های انقلاب دانست و گفت: مسئله انتخابات به جهت احساس مسئولیتی که مردم در قبال امنیت کشور دارند مسئله مهمی است و باید تلاش شود زمینه مشارکت حداکثری و پر شور مردم در انتخابات فراهم شود.

    نماینده ولی فقیه در استان هم تاکید کرد: امنیت کامل در شعب اخذ رای برقرار باشد تا مردم اطمینان خاطر داشته باشند که از رای آنها حفاظت و حراست می‌شود.

    آیت‌الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه در فرآیند انتخابات هر کسی که وظیفه‌ای به او سپرده شده به نحو احسن انجام دهد گفت: مرحله اخذ رای مردم مهم و حائز اهمیت است.

    نماینده ولی فقیه توصیه ای برای داوطلبان انتخابات مجلس داشت و گفت: داوطلبان نباید مردم را تحت فشار طایفه ای قرار داده که به آنها رای دهند بلکه اجازه دهند مردم نامزد اصلح و شایسته انتخاب کنند.

    آیت‌الله حسینی بیان کرد از مردم می‌خواهیم آگاهانه و بدون هیچ تعصبی و براساس شایسته سالاری فردی را انتخاب کنند که طرح و برنامه داشته باشد و قدرت دفاع از منافع، مصالحه و استقلال کشور را داشته باشند.

    نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: نامزدهای انتخاباتی شعارهایی که انجام آنها محقق شدنی نیست ندهند بلکه شعارهایی بدهند که قابل دستیابی است و منافع همه مردم در آن دیده شود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=13383

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس