×

حضور همراه اول در رویداد اینوتکس ۲۰۲۳

همراه اول طی روزهای برگزاری نمایشگاه اینوتکس از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در سالن شماره ۲ پارک فناوری پردیس میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به عرصه فناوری‌های دیجیتال است.

  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
  • ۰
  • حضور همراه اول در رویداد اینوتکس ۲۰۲۳

     به گزارش مجلس فوری، همراه اول با حضور در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه‌های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می‌گذارد.  
     در این رویداد همراه اول با محوریت «مرکز تحقیق و توسعه» خود که علاوه بر سرمایه‌گذاری‌های چشم‌گیر در حوزه‌های دانش‌بنیان و تولید داخلی، در بومی‌سازی فناوری‌های نوظهور و کاربردی نیز پروژه‌های بسیاری دارد، حضور دارد.   

    طی روزهای برگزاری اینوتکس، همراه اول در نشستهای «Next Station»، «Stage» و «فروم حکمرانی» مشارکت دارد که برخی عناوین و مقولات نشست‌ها شامل «زندگی مجازی»، «نقش دوقلوهای دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم»، «نقش سازمان‌های نوآور در توسعه اکوسیستم نوآوری» و «حکمرانی دیجیتال در سرویس‌های همراه اول» است. 
     
    همراه اول طی روزهای برگزاری این نمایشگاه که با اهدافی نظیر «سرمایه‌گذاری»، «مشارکت و همکاری» و «گفتگو و شبکه‌سازی» برگزار می‌شود، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در سالن شماره ۲ پارک فناوری پردیس میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به عرصه فناوری‌های دیجیتال است.

     انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3369

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس