×

حداقل حقوق کارمندان دولت ۷ میلیون تومان و معاف از مالیات است

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه افزایش حقوق کارمندان فعلا ۲۰ درصد است، گفت: حداقل حقوق کارمندان دولت ۷ میلیون تومان است و معافیت مالیاتی نیز تا سقف ۷ میلیون تومان است.

  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
  • ۰
  • حداقل حقوق کارمندان دولت ۷ میلیون تومان و معاف از مالیات است

    به گزارش مجلس فوری، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت: در ابتدای جلسه آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق بودجه حضور پیدا کردند و به تشریح نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال آینده پرداختند.

    وی با اشاره به بررسی مصارف لایحه بودجه، افزود: آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونین وی در کمیسیون تلفیق حاضر شدند و به تشریح لایحه بودجه سال آینده پرداختند.

    سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: برای سال آینده دولت ۳۶۰ هزار میلیارد تومان یارانه در نظر گرفته است و ۱۰۴ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان و ۶۹ هزار میلیارد تومان برای حوزه سلامت و ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پزشک خانواده در نظر گرفته است.

    زارع با بیان اینکه افزایش حقوق کارمندان فعلا ۲۰ درصد است، تصریح کرد: حداقل حقوق کارمندان دولت ۷ میلیون تومان است و معافیت مالیاتی نیز تا سقف ۷ میلیون تومان است. همچنین ایجاد صندوق های پیشرفت در استان ها که در لایحه هر استان هزار میلیارد تومان دیده است و دولت در لایحه بودجه حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان برای تثبیت بازار سرمایه پیش بینی کرده است.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=2301

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس