×

حداقل به ۶۰ هزار نیروهای خدمتگزار و سرایدار در مدارس سراسر کشور نیاز داریم

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره مصوبه پیشنهادی کمیسیون آموزش برای تقویت جایگاه نیروهای سرایدار و خدمتگزار در مدارس، گفت: علاوه بر ضرورت تقویت جایگاه و حقوق معلمان، کمبود ۶۰ هزار نیروهای سرایدار نیز موجب آسیب رسانی به مدارس کشور شده است.

  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
  • ۰
  • حداقل به ۶۰ هزار نیروهای خدمتگزار و سرایدار در مدارس سراسر کشور نیاز داریم

    به گزارش صبح مجلس، امانقلیچ شادمهر درخصوص اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: با پیگیری های انجام شده اقدامات مناسبی در تامین تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه صورت پذیرفت و در حال حاضر نیز در این مراکز مستقر و ارائه خدمات به بیماران می دهند.

    وی افزود: اخیرا نیز دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن برای بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس اخذ و تحویل داده شد و در حال حاضر نیز مستقر شده است همچنین دو دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری برای بیمارستان شهدا و پیامبر اعظم گنبد اخذ شده است.

    نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: همچنین با تلاش های انجام شده دو دستگاه دیزل ژنراتور با توان مناسب در بیمارستان های شهدا و طالقانی نصب شده است و ۲۰ تخت ویژه آی سی یو نیز در بیمارستان پیامبر اعظم تجهیز شده است.

    این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در راستای تامین تجهیزات پزشکی یک دستگاه پمپ قلبی- ریوی و دستگاه بالن پمپ در بیمارستان پیامبر اعظم مستقر شده است و همچنین یک مخزن اکسیژن ۲۰ تنی در بیمارستان مطهری و دو مخزن نیز در بیمارستان پیامبر اعظم از محل مشارکت خیرین تامین شده است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=13456

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس