×

حاشیه‌های بخشنامه اخیر وزارت کشور با گفت‌وگو میان دولت و مجلس قابل حل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حواشی ایجاد شده درباره وزیر و وزارت کشور باید با گفت و گو بین دولت و مجلس حل شود.

  • ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
  • ۰
  • حاشیه‌های بخشنامه اخیر وزارت کشور با گفت‌وگو میان دولت و مجلس قابل حل است

    به گزارش مجلس فوری،  زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دفاع از رویکرد وزارت کشور برای پیگیری شفافیت و سلامت انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است اسفند امسال برگزار شود، گفت: آقای وحیدی به عنوان وزیری دلسوز، توانمند و انقلابی در حال انجام وظایف است که ارتباط خوبی با مجلس و کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست داخلی دارد.

    وی با بیان اینکه رفع حواشی و سوءتفاهم‌های پیش آمده درباره ابلاغیه معاونت سیاسی وزارت کشور، نیازمند گفت‌وگو بین مسوولان دو طرف است، تصریح کرد: البته وزیر کشور در نشستی با مجلس فوری یادآور شد که مصوبه وزارت کشور اصلاح شده که این اقدام نشانه توجه او به نظرات مجلس فوری است.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه قاطبه مجلس فوری مخالف استیضاح وزیر کشور هستند، یادآور شد: روند اجرایی برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در وزارت کشور آغاز شده است و این وزارتخانه و شخص وزیر به شدت درگیر حل مسائل کشور و آماده سازی شرایط انتخاباتی سالم و پرشور است.

    الهیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز از ابتدای امسال در دیدارها و سخنرانی هایشان به موضوع انتخابات تاکید داشتند و مولفه های آن را بیان کردند، تصریح کرد: افزایش مشارکت مردم، سلامت و امنیت انتخابات از جمله مسائلی است که ایشان بر آن تاکید دارند و لازم است استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور در فضایی مطمئن، انتخابات سالم و پرشوری را رقم بزنند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اصرار برخی مجلس فوری برای استیضاح وزیر کشور خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در شرایط فعلی امروز، این موضوع به صلاح نیست و اگر در میانه راه انتخابات مجلس، چنین تلاش‌هایی از سوی مجلس شاهد باشیم، سبب در روند انتخابات سالم و امن خلل ایجاد خواهد کرد.

    منبع: ایرنا

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6459

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس