×

جنایات در جنین روند خُرد شدن استخوان رژیم صهیونیست را سرعت می بخشد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم فلسطین هم متوجه شده اند تنها مسیر برای مقابله با تجاوز، خون ریزی، کودک کشی وحمله به خانه های مردم، مقاومت است و مقاومت نیاز به قدرت دارد و برای قوی شدن فلسطینی از ابزارهایی که در اختیار دارند استفاده می کنند.

  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
  • ۰
  • جنایات در جنین روند خُرد شدن استخوان رژیم صهیونیست را سرعت می بخشد

    به گزارش صبح مجلس، علیرضا سلیمی با اشاره به جنابات رژیم صهیونیستی در جنین گفت: جنین و کرانه باختری گلوی اسرائیل است و امروز به دست مسلمانان و فلسطینی ها افتاده است رژیم صهیونیستی برای پیشگیری از بحران دست به انتحار و خودکشی زده است اگر تصور کند که با این اقدام ددمنشانه قیام فلسطین و جنبش مقاومت را مهار خواهد کرد حتما اشتباه می کند. بدون شک طرف فلسطینی پاسخ قاطعی به اقدامات رژیم صهیونیستی خواهد داد که روند خُرد شدن استخوان رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد.

    نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: مسلح شدن این بخش از سرزمین های فلسطین امری نیست که با اقدامات رژیم صهیونیستی قابل پیشگیری باشد، مردم فلسطین هم متوجه شده اند تنها مسیر برای مقابله با تجاوز، خون ریزی، کودک کشی وحمله به خانه های مردم، مقاومت است و مقاومت نیاز به قدرت دارد و برای قوی شدن فلسطینی از ابزارهایی که در اختیار دارند استفاده می کنند.

    عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رفت کشورهای اسلامی سریع تر در این رابطه موضع بگیرند و اجازه ندهند خون مسلمانان این طور توسط رژیم سفاک و خون ریز زمین ریخته شود و انتظار این است که کنفرانس اسلامی در این موضوع به سرعت موضع گیری کند.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6829

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس