×

جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع افتتاح پروژه کشتارگاه صنعتی ترشیزی و سردخانه صنعتی شباهنگ برگزار شد

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  در تشریح بازدید خود و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، مدیرعامل آبفا منطقه ۶، مدیر اداره برق شهرستان ری و مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری، جلسه‌ای در دهیاری روستای قمی آباد، عنوان کرد: در این بازدید تلاش شد، مشکلات موانع پروژه کشتارگاه صنعتی ترشیزی […]

  • 25 تیر 1402
  • 0
  • جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع افتتاح پروژه کشتارگاه صنعتی ترشیزی و سردخانه صنعتی شباهنگ برگزار شد

    سیدعلی یزدی خواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  در تشریح بازدید خود و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، مدیرعامل آبفا منطقه ۶، مدیر اداره برق شهرستان ری و مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری، جلسه‌ای در دهیاری روستای قمی آباد، عنوان کرد: در این بازدید تلاش شد، مشکلات موانع پروژه کشتارگاه صنعتی ترشیزی مورد بررسی قرار گیرد.

    نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تسریع در روند افتتاح این کشتارگاه، با وجود ظرفیت اشتغال بیش از ۵۰۰ نفری، خواستار تسهیل در ارائه خدمات جهت تکمیل زیرساخت های این مجموعه شد.

    وی یادآور شد: همچنین در این بازدید مقرر شد در راستای حمایت از تولیدکننده و رفع موانع تولید، اقدامات و هماهنگی های لازم توسط دستگاه های ذی ربط، صورت پذیرد.

    جلسه بررسی مشکلات سردخانه صنعتی شباهنگ

    وی اضافه کرد: در ادامه از مجتمع کشت و صنعت تهران شباهنگ بازدید به عمل آورده شد؛ سردخانه شباهنگ، یکی از بزرگترین سردخانه های دو مداره استان تهران با قابلیت نگهداری زیرصفر و بالای صفر در سالن‌های مجزا است.

    فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود بیشتر بخوانید: فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود

    یزدی خواه اضافه کرد: در این جلسه از طرح احداث غرفه های عرضه مستقیم محصولات پروتئینی در این مجموعه بازدید به عمل آمد. این پایانه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی حدود صد درصدی، آماده افتتاح است.

    عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: در پایان پس از بحث و تبادل نظر درخصوص تکمیل زیرساخت های این مجموعه، تصمیمات لازم اتخاذ شود./

    پایان پیام

     

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7245

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس