×

جان مردم به گردن رئیس پروازی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور است

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: تاوان جان های به مخاطره افتاده مردم به گردن رئیس پروازی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور است و این را بدانید که گردن از کلفتی می شکند.

  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
  • ۰
  • جان مردم به گردن رئیس پروازی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور است

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احسان ارکانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: در شهرستان ها به دور از چشم نهادهای نظارتی فساد در جریان است، به عنوان مثال رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیت المال را با ارث پدری اشتباه گرفته است و با استخدام برادر و همسر برادر و همسر معاون و استخدام و انتصاب اقوام و خویشان خود سنگر نوکری برای مردم نیشابور را با بنگاه کاریابی فامیلی اشتباه گرفته است.

    نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس افزود: برای ماندن در پست و بستن دهان مدعیان مطالبه گری نیز با استخدام لیدر آنان در علوم پزشکی بذل و بخشش پست های مدیریتی به کاسب کاران سعی در دست و پا زدن برای چند روز بیشتر باقی ماندن در پست و چپاول منابع دانشگاه دارند و آقای وزیر بهداشت روزی که در کمال تعجب یک فارغ التحصیل شیمی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی منصوب شد عرض کردم به شما که مرزهای تخصص گرایی جابه جا شد و امروز مرزهای تعهد نیز جابه جا شد.

    وی تصریح کرد: مرکز پزشکی شمس شرق نیشابور به دکان مریض یابی خصوصی مسئولان تبدیل شده و مردم مظلوم حوزه انتخابیه من باید قربانی پر کردن جیب مسئولان نالایق و ضد مردمی شوند و تاوان جان های به مخاطره افتاده مردم به گردن رئیس پروازی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور است و این را بدانید که گردن از کلفتی می شکند.

    ارکانی با انتقاد از عملکرد مدیران ایران خودرو و وزارت صمت در شرکت وابسته به ایران خودرو در نیشابور، گفت: شرکت اگزوز خودرو وابسته به ایران خودرو یک مهندس و رئیس شورای کارگری را به علت افشای فساد و تخلف در قراردادها به جای تشویق اخراج می نماید و مدیریت مجموعه می گوید ما اجازه کارگرسالاری را نمی دهیم و مدیران وزارت صمت به بنده می گویند شما از یک کارگر حمایت می کنید و من پاسخ می دهم بله من با افتخار از کارگر حمایت می کنم که جز خدا کسی را ندارد.

    وی تصریح کرد: وزیر صمت مسئول است در حالی که اگزوز خودرو نیشابور قرار بود مرکز حمایت و جذب نخبگان نیشابور باشد نه محل عقده گشایی علیه فرزندان نیشابور.

    ارکانی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به رأی مجلس انقلابی به طرح ساماندهی نیروهای شرکتی، گفت: این طرح با رأی قاطع مجلس پس از سال ها به تصویب رسید و ضمن تشکر از نمایندگان از آقای اناری نماینده نیروهای شرکتی که دلسوزانه پیگیر به ثمر رسیدن این طرح بودند تشکر می کنم و از وزیر راه نیز بابت روکش آسفالت حوزه انتخابیه قدردانی می کنم./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9302

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس