×

جامعه امروز ما بیش از هر چیز نیازمند وحدت و همدلی در فرآیند خدمت به مردم است

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: جامعه امروز ما بیش از هر چیز نیازمند وحدت و همدلی در فرآیند خدمت به مردم است که در نظام مدیریتی کلان کشور باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
  • ۰
  • جامعه امروز ما بیش از هر چیز نیازمند وحدت و همدلی در فرآیند خدمت به مردم است

    به گزارش مجلس فوری، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت جهادکشاورزی با توجه به رویکرد و سوابقی مناسب و قابل توجهی که در عرصه مدیریتی دارد مورد حمایت کمیسیون است.

    وی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه وحدت و همدلی در خدمت به مردم افزود: جامعه امروز ما بیش از هر چیز نیازمند وحدت و همدلی در فرآیند خدمت به مردم است که در نظام مدیریتی کلان کشور باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

    عسکری خواستار نگاه ویژه‌ مجلس فوری مجلس در ارزیابی برنامه‌های وزیر جدید پیشنهادی جهاد کشاورزی شد و ادامه داد: آقای محمدعلی نیکبخت یکی از مدیران باتجربه و متخصص در حوزه جهاد کشاورزی است که در سطح ملی و محلی دارای سوابق موفق کاری بوده و انتظار ما از مجلس فوری مجلس در جلسه رای اعتماد، داشتن رویکرد مثبت به وزیر پیشنهادی می‌باشد.

    محمدعلی نیکبخت در روزهای گذشته با نامه رسمی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد که مقرر شده در روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه جلسه رای اعتماد نامبرده با حضور مجلس فوری مردم در خانه ملت برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5457

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس