×

تک روی برخی اعضای فراکسیون انقلاب موجب شکاف در جبهه انقلاب می شود

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: تک روی برخی اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی موجب شکاف در جبهه انقلاب می شود. از سوی دیگر به اتحاد، وحدت، پیشرفت و توسعه مجلس لطمه می زند و مانع از اخذ تصمیمات مناسب می شود.

  • 30 اردیبهشت 1402
  • 0
  • تک روی برخی اعضای فراکسیون انقلاب موجب شکاف در جبهه انقلاب می شود

    به گزارش نمایندگان، یعقوب رضا زاده عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تعهد به نظر جمعی فراکسیون در انتخابات هیأت رئیسه مجلس، گفت: فراکسیون انقلاب اکثریت مجلس است و بیش از ۲۰۰ عضو دارد. قطعاً در خصوص انتخابات هیات رئیسه کاندیداهای عضویت در هیات رئیسه باید ثبت نام کنند و در جلسات فراکسیون حضور داشته باشند و برنامه هایشان را برای اداره مجلس اعلام کنند. بنابراین اولین انتخابات در فراکسیون نیروهای انقلاب برگزار می شود و اعضای فراکسیون باید بر اساس نظر جمعی در صحن مجلس رای بدهند.

    وی ادامه داد: اخلاق و عرف حکم می کند که اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی بر نظر جمعی مقید و متعهد باشند.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از تک روی های صورت گرفته در مجلس، تاکید کرد: تک روی و کار انفرادی کردن اعضای این فراکسیون، یکی از معضلات مجلس است. باید افراد از اقدامات انفرادی و تک محوری جلوگیری کنند. چون وظیفه اصلی نمایندگان مجلس قانون گذاری و نظارت است و این دو مهم نیازمند کار جمعی است. اقدامات انفرادی شاید در حوزه انتخابیه مفید باشد اما در کار جمعی و فراکسیونی باید از اقدامات انفرادی پرهیز شود.

    رضا زاده خاطرنشان کرد: اینکه افرادی از فراکسیون نیروهای انقلاب تک روی کنند موجب شکاف در جبهه انقلاب می شود. از سوی دیگر این تک روی به اتحاد، وحدت، پیشرفت و توسعه مجلس لطمه می زند و مانع از اخذ تصمیمات مناسب می شود.

    فرشاد ابراهیم پور بیشتر بخوانید: هفته آینده انتخابات هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

    وی در پایان با بیان اینکه با توجه به برگزاری مجمع عمومی فراکسیون بهتر است فهرست کاندیداهای هیات رئیسه در فراکسیون نهایی شود تاکید کرد: اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی باید به تصمیمی که در فراکسیون به صورت جمعی گرفته می شود و افرادی برای هیأت رئیسه انتخاب می شوند احترام بگذارند.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3692

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس