×

تک‌روی برخی نمایندگان موجب شکاف در جبهه انقلاب می شود

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه کاندیدا شدن افراد برخلاف تصمیم فراکسیون در صحن علنی به هیمنه فراکسیون انقلاب آسیب می‌زند، گفت: اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی باید نسبت به قولی که داده‌اند متعهد باشند.

  • 25 تیر 1402
  • 0
  • تک‌روی برخی نمایندگان موجب شکاف در جبهه انقلاب می شود

    سید کاظم موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از تصمیمات فردی برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: پایبندی و تعهد افراد به تصمیمات فراکسیونی، در فراکسیون انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است به خصوص که فراکسیون انقلاب اسلامی فراکسیون اکثریت بوده و بهتر است تمامی اعضا بر اساس تصمیم نهایی و جمع بندی نهایی در صحن اقدام کنند.

    نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره انتخابات هیدت رئیسه در سال چهارم، ادامه داد: اینکه افراد بر اساس تصمیم نهایی فراکسیون انقلاب اسلامی در صحن عمل کنند بسیار حائز اهمیت است و باید بر اساس خروجی رأی گیری در فراکسیون، افراد در صحن مجلس کاندیدا شوند.

    وی اضافه کرد: بر اساس تفاهمنامه و مرامنامه فراکسیونی افراد باید متعهد به نظر فراکسیونی باشند و چنانچه برخلاف تصمیم جمعی تصمیم گیری کنند، کار غیر اخلاقی است.

    فرشاد ابراهیم پور بیشتر بخوانید: هفته آینده انتخابات هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

    این نماینده اصولگرای مجلس با تأکید بر اینکه کاندیدا شدن افراد برخلاف تصمیم فراکسیونی در صحن علنی مجلس، به هیمنه فراکسیون آسیب می زند و به صلاح نیست، عنوان کرد: اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی باید نسبت به قولی که دادند و بر اساس آن عضو فراکسیون شده اند پایبند و متعهد باشند؛ در این شرایط اعضا بر اساس تصمیم فراکسیونی در صحن مجلس کاندیدا می شوند.

    عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در پایان به هزینه تک روی ها در جبهه انقلاب اشاره کرد و گفت: تک روی هایی که از سوی اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی رخ می دهد موجب شکاف در جبهه انقلاب می شود و این شکاف در این برهه از زمان به صلاح نیست./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7313

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس