×

توسعه زیر ساخت های شبکه گازرسانی و توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان خاش

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس از توسعه زیر ساخت های شبکه گازرسانی و توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان خاش خبر داد.

  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
  • ۰
  • توسعه زیر ساخت های شبکه گازرسانی و توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان خاش

    به گزارش صبح مجلس، اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع صبح مجلس  استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اتصال خط ریلی زاهدان به خاش گفت: این اقدام گامی مثبت از مسئولان نظام ودولتمردان است.

    وی افزود: شهرستان خاش نخستین شهر استان است که بصورت خط ریلی به مرکز استان متصل شد و برای رفاه مردم شریف منطقه و صرفه جویی در وقت و هزینه،روزانه طی یک سرویس رفت و برگشت مسافر بین دو شهرستان با استفاده از قطار مسافربری جابجا می شود.

    این نماینده مجلس در دور ه یازدهم ادامه داد: در سه سال گذشته دو بانده سازی جاده مواصلاتی شهرستان خاش بصورت مستمر مورد پیگیری قرار گرفت و ثمره آن بهره برداری۲۰ کیلومتر از باند دوم محور خاش زاهدان،بهره برداری ۲۲ کیلومتر از محور خاش ایرانشهر و اخذ مجوز احداث باند دوم محور خاش سراوان بوده است.

     وی از نگاه ویژه دولتمردان پیرو پیگیری های انجام شده به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان خاش خبرداد و افزود؛ ارتقاء موسسه سلامت به دانشکده پرستاری،اخذ مجوز احداث بیمارستان جدید ۳۲۰ تختخوابی، اخذ مجوز طرح توسعه بیمارستان امام خمینی و خرید دستگاه ام آر ای از مهم ترین اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان بوده است.

     حسین زهی ادامه داد: در راستای این پیگیری ها بخش آموزش و پرورش شهرستان محروم نبوده است،احداث هنرستان دارالفنون و مدارس تیزهوشان پسرانه و دخترانه شهرستان و احداث مجتمع های شبانه روزی در روستاها از اقدامات شاخص حوزه آموزش و پرورش است.

     نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس از توسعه زیر ساخت های شبکه گازرسانی شهرستان خاش خبر داد و گفت: گازرسانی به شهر خاش،اسماعیل آباد و۱۳۵ روستای بخش های مرکزی و پشتکوه پایان یافته است وهم کنون در مرحله نصب علمک ها در سطح شهر خاش قرار داریم.

    منبع: خانه ملت

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6742

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس