×

تهمت های دمِ انتخابات

به گزارش صبح مجلس، عزت الله اکبری تالارپشتی،نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی نوشت: ‏تهمت های دمِ انتخابات حضور بنده بعنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن به همراه دکتر پورابراهیمی،رئیس محترم کمیسیون اقتصادی در یک جلسه رسمی اتاق بازرگانی ایران، دستمایه تخریب ناجوانمردانه ‎مجلس انقلابی و رئیس محترم […]

  • 22 مرداد 1402
  • 0
  • تهمت های دمِ انتخابات

    به گزارش صبح مجلس، عزت الله اکبری تالارپشتی،نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی نوشت:

    ‏تهمت های دمِ انتخابات
    حضور بنده بعنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن به همراه دکتر پورابراهیمی،رئیس محترم کمیسیون اقتصادی در یک جلسه رسمی اتاق بازرگانی ایران، دستمایه تخریب ناجوانمردانه ‎مجلس انقلابی و رئیس محترم مجلس، دکتر ‎قالیباف و عقده گشایی علیه مجلس شد.

    جلسه برگزار شده یک نشست رسمی بود و با حضور رئیس مجلس ویتنام و هیئت پارلمانی و اقتصادی آن کشور برگزار می‌شد لذا آقای قالیباف تاکید داشتند از آن جایی که یک جلسه رسمی و دوجانبه بین ایران و ویتنام است؛ بنده و آقای پورابراهیمی جهت رعایت پروتکل ها و پیشبرد روابط تجاری و اقتصادی با ویتنام در این همایش شرکت کنیم.

    مجلس شورای اسلامی، مرجع تصمیم‌گیری درباره نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی نیست و بنده نیز به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتظار دارم نهادهای مسئول درباره موضوعات پیش آمده در انتخابات اتاق تصمیم‌گیری و آن را به عموم مردم اعلام کنند.

    در ادامه جناب حمیدرسایی و مرتبطین ایشان، مشغول این موضوع شدند و مطالب کذبی را به بنده نسبت دادند.
    لذا جهت تنویر افکارعمومی توضیحاتی را عرض می کنم:

    بعد از انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، در راهروی مجلس با جناب ‎رسایی، همکار مجلس هشتم روبرو شدم.
    فرمودند: ارادت دارم.
    عرض کردم: از سر ارادت بود که شدیداً بنده را تخریب کردی و گفتی که ایشان را نمی شناسم؟ ما چهار سال در مجلس همکار بودیم چطور گفتی که مرا نمی شناسی؟
    از ایشان پرسیدم بزنگاه های انقلاب کجا بوده؟ اگر مبارزه با منافقین، حضور در جبهه ها و تبعیت تام ازولایت در فراز و نشیب همه سال های بعد از انقلاب از جمله فتنه های ۷۸ و ۸۸ و خدمت به مردم است، ما و خانواده ما زبانزد است، شما چه کارنامه ای دارید؟

    رئیس جمهور فارغ از نگاه‌های جناحی، سیاست‌های کلی و مواد محیط زیستی برنامه هفتم را اجرا کند بیشتر بخوانید: رئیس جمهور فارغ از نگاه‌های جناحی، سیاست‌های کلی و مواد محیط زیستی برنامه هفتم را اجرا کند

    خانواده شما چه کارنامه ای دارد؟
    در مجلس هشتم و در بحبوحه ‎فتنه ۸۸، یکی از شدیدترین نطق ها در سرزنش فتنه و فتنه گران را بنده داشته ام. آن هم دو روز قبل از نماز جمعه تاریخی مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد ۸۸ یعنی در روز ۲۷خرداد ماه که فیلم آن در مجلس موجود است و جناب ‎رسایی اگر حسن نیت داشتند می توانستند به راحتی به آن دست پیدا کنند. این فیلم را نیز برای آگاهی عموم مردم شریف منتشر می کنم.

    به ایشان عرض کردم: افتخار می کنم که تولیدکنندگان و جهادگران عرصه صنعت و معدن و سربازان ایران اسلامی عزیز در جنگ همه جانبه و و بی رحمانه اقتصادی که بخش قابل توجهی از عموم مردم هستند مرا به عنوان چهره ای خدمتگذار قبول دارند.
    که در اینجا با ورود یکی ازهمکاران نماینده، ایشان صحنه را ترک کرد.

    این کل گفتگوی آن روز ما بود و مطالبی که ایشان تحت عنوان «اسپانسر» منتشر کردند، کذب محض است.

    البته وقتی این شگرد خلاف تقوا توسط جناب ‎رسائی در طرح مسائل بی اساس علیه اسوه تقوی و جهاد و اطاعت از ولایت، ‎حاج قاسم شهید هم بکار گرفته می شود، دیگر ما که باشیم.

    این را جهت یادآوری عرض کردم که اگر احتمالا ترسی از خدا هست، تصحیح بفرمایند. إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا/

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9054

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس