×

تصویب کلیات طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
  • ۰
  • تصویب کلیات طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت

    محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( یکشنبه،  ۲۹مردادماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی جزئیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون مبارزه با قاچاق اسلحه و مهمات با حضور مسئولانی از قوه قضائیه، ستاد نیروهای مسلح، وزارت دادگستری و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس خبر داد و گفت: در نشست گذشته کمیسیون کلیات این طرح تصویب و در نشست امروز هم جزئیات آن بررسی و دو ماده از آن تصویب شد.

    وی افزود: در تلاش هستیم در این طرح به ضرورت ها و موارد تاثیرگذار در جلوگیری از قاچاق اسلحه و مهمات بپردازیم تا بتوان آن را در مجلس یازدهم تعیین تکلیف کرد.

    نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم با یادآوری بررسی طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت در ادامه نشست کمیسیون متبوعش، ادامه داد: کلیات این طرح در نشست امروز تصویب شد البته در گذشته هم ایرادات لایحه قانون تجارت با بیش از ۵۰۰ ماده که در مجلس قبل مورد بررسی قرار گرفت را برطرف کردیم و مدت ها برای آن وقت گذاشته و نسبت به تکمیل آن اقدام کردیم و در حال حاضر هم در تلاش برای تعیین تکلیف این طرح هستیم./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9247

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس