×

تصویب مواد مربوط به روان سازی محیط کسب و کار در جلسه کمیسیون تلفیق مجلس

رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور با اشاره به بررسی موضوع بهبود و اصلاح محیط کسب و کار در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه بیان کرد: در زمینه روان کردن محیط کسب و کار موادی در لایحه دولت پیشنهاد شده بود که امروز توسط نمایندگان کمیسیون تلفیق مورد رسیدگی قرار گرفته و با اصلاحاتی به تصوب رسید.

  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
  • ۰
  • تصویب مواد مربوط به روان سازی محیط کسب و کار در جلسه کمیسیون تلفیق مجلس

    به گزارش صبح مجلس، داود منظور در حاشیه جلسه عصر امروزکمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنجساله هفتم توسعه گفت:کمیسیون امروز وارد بررسی مواد لایحه برنامه هفتم توسعه شد. فصل نخست لایحه برنامه هفتم توسعه به رشد اقتصادی اشاره دارد، با توجه به اینکه یک دوره کم رشدی را در دهه گذشته پشت سر گذاشتیم لذا این فصل یکی از مهمترین محورهای برنامه هفتم است.

    منظور با بیان اینکه تاکنون دو موضوع مهم  در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: نخست موضوع تجهیز منابع است تا مشخص شود که ما چگونه می توانیم رشد ۸ درصدی را در ۵ سال آینده تامین مالی کنیم. لذا در کنار ظرفیت های که در قوانین پایه وجود دارد،در این بخش هم تمهیداتی اندیشده شده تا فرآیند تامین مالی تسهیل شود.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بررسی بهبود و اصلاح محیط کسب و کار بیان کرد: در این بخش هم مواد نسبتا مهمی برای روان کردن محیط کسب و کار در لایحه دولت پیشنهاد شد که امروز توسط صبح مجلس محترم مورد رسیدگی قرار گرفته و با اصلاحاتی به تصویب رسید.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7064

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس